Odločitev, kam naj bi šla znamka znana že kmalu. Na preizkusu tudi druge znamke?
Usoda prestižne avtomobilske znamke Bugatti že nekaj časa visi v zraku. Ne, francoska znamka ni pred bankrotom ali čim podobnim, vendar pa so se septembra lani pojavile govorice o tem, da naj bi pri koncernu Volkswagen razmišljali o njegovi prodaji, konkretno hrvaškemu podjetju Rimac. Govoric o tem tedaj vpleteni niso želeli komentirati, a kot kaže se je tudi v tem primeru potrdil rek 'kjer je dim, je tudi ogenj'.
Da se na tem področju resnično nekaj dogaja je prvi nedavno potrdil prvi mož Porscheja, Oliver Blume. V nedavnem intervjuju za nemški tednik Automobilwoche je namreč dejal, da bo odločitev o najbolj prestižni znamki koncerna iz Wolfsburga znana še v prvi polovici letošnjega leta, ko naj bi v zvezi s tem zasedal tudi upravni odbor podjetja in katerega član je tudi Blume.
Porsche in Rimac še bolj povezana
»V tem trenutku potekajo intenzivni pogovori o tem, kako naprej razvijati znamko Bugatti, da bo to za njeno prihodnost najbolje. Podjetje Rimac bi v tem primeru lahko igralo pomembno vlogo, saj velja za eno izmed tehnološko bolje razvitih,« je Blume dejal v izjavi za nemški tednik in tako potrdil ugibanja, da bi Rimac lahko igral pomembno vlogo v prihodnosti znamke. Nenazadnje njihove rešitve in platformo že uporabljajo tudi številna druga podjetja, Bugatti pa bi po poročanju nemškega časnika Auto Motor und Sport njihovo platformo lahko uporabil pri razvoju Chironovega naslednika, ki naj bi na trg prišel sredi tega desetletja, poganjala pa naj bi ga izključno elektrika.
V kolikor bi Bugatti romal v roke Rimca, pa bi to hkrati lahko pomenilo, da bo vsaj deloma čez nekaj časa znova pristal pod okriljem Volkswagna. Hrvaško podjetje je namreč že nekaj časa delno v lasti znamke Porsche, s katero že precej tesno sodelujejo, v Stuttgartu pa naj bi medtem celo razmišljali o tem, da bi lastniški delež v podjetju dvignili na 15,5 odstotka.
Po poročanju Auto Motor und Sport, kjer informacije povzemajo po običajno dobro obveščenem nemškem časniku Süddeutschen Zeitung pa je Bugatti le ena izmed znamk, ki bi jih pri Volkswagnu lahko prodali (odločitev o prodaji, naj bi bila po njihovem poročanju že sprejeta). Poleg nje naj bi razmišljali tudi o prodaji Lamborghinija (o čemer smo poročali že v oktobru) ter cel znamk Bentley, Ducati, Italdesign in Seat, ki jo skupaj s Cupro želijo na trgu pozicionirati nekoliko višje.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj