V sklopu prevzema naftnega trgovca bo MOL v Slovneiji kupil tudi vseh devet restavracij verige Marche
Februarja letos je v javnosti izbruhnila vest, da namerava avstrijska naftna družba OMV prodati svojo slovensko izpostavo, OMV Slovenija in se slabih 30 let po ustanovitvi predhodnika znamke, OMV Istrabenz popolnoma umakniti iz našega trga. Razlog za umik naj bi bil v dejstvu, da podjetje na našem trgu ne prodaja goriv lastne proizvodnje, odločitev pa je sledila umiku podjetja iz Nemčije. OMV je namreč pričel s postopkom optimizacije naložb, v sklopu katere naj bi prodali za dve milijardi premoženja.
Po mesecih ugibanj o usodi podjetja OMV Slovenija, ki je bilo v 92,25-odstotni lasti podjetja OMV (preostali delež pa v lasti hrvaške Ine) pa je danes prišlo do podpisa pogodbe med avstrijskim podjetjem OMV Downsteam in pa Skupino MOL. Gre za največjo madžarsko naftno družbo, ki je v Sloveniji prisotna od leta 1996, po zaslugi lastnih servisov in pa servisov, ki so bili nekdaj v lasti trgovske družbe Tuš ter naftne družbe Agip pa je sedaj prisotna na 53 lokacijah.
Iz 53 na 173 lokacij
Madžarsko podjetje je Avstrijskemu OMV-ju za nakup slovenskega podjetja odštelo 301 milijon evrov, s tem pa je v upravljanje med drugim prejelo 120 bencinskih servisov: 107 iz verige OMV, pet iz verige Eurotruck in pa osem, znanih pod blagovno znamko Avanti/Diskont, hkrati pa bodo prevzeli tudi veleprodajni segment. Blagovna znamka OMV Marine, ki si lasti bencinske servise, namenjene plovilo medtem ostaja v rokah avstrijskega podjetja.
MOL in Ina naj bi nove servise tudi v prihodnje vodila skupaj, glede na izkušnje z znamkami Tuš in Agip pa je pričakovati, da bodo tudi OMV-jevi servisi prevzeli novo podobo, vendar pa o tem javno še ni bilo govora. MOL bo tako z novo pridobitvijo v Sloveniji prisoten s 173 bencinskimi servisi, kar pa je še vedno precej manj kot jih ima v lasti Petrol, ki je v Sloveniji prisoten na več kot 300 lokacijah.
Nova MOL-ova pridobitev je sicer le del načrta širitve, ki ga nameravajo realizirati v prihodnjih letih. »Ta korak je v skladu z našimi strateškimi cilji za nadaljnjo širitev mreže bencinskih servisov na obstoječih in potencialnih novih trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Skupina MOL želi do leta 2025 doseči 2.200 bencinskih servisov, potencialno še več, v kolikor bi se pojavilo še več dobrih priložnosti. Menim, da ima segment Storitev za kupce velik potencial znotraj energetskega prehoda. Naši bencinski servisi niso več samo bencinske črpalke,« je dejal Zsolt Hernádi (na zgornji sliki desno, ob predsedniku OMV, Rainerju Seeleju), predsednik in izvršni direktor Skupine MOL. Trenutno v Skupini MOL v devetih državah obratuje 1.941 bencinskih servisov .