Prihajajoči Nissan Armada Nismo ima pod motornim pokrovom rohneči šestvaljnik, ki razgraja s kar 460 konjskimi močmi.
Ne ravno volk, pač pa bolj medved v ovčji koži bi bila ustrezna primerjava za novo generacijo Nissanovega terenca Armada s športnim paketom nismo, katerega prihod je predviden letošnjo jesen.
Osrednji element surovega terenca v bojnih barvah je 3,5-litrski motor V6 z dvema turbopolnilnikoma in neposrednim vbrizgavanjem, ki so ga inženirji optimizirali tako, da iz sebe izvleče kar 338 kilovatov (460 konjskih moči), to pa so dosegli s spremenjeno motorno elektroniko in skrbno nastavitvijo zračnosti ventilov. Motor dobesedno kriči skozi na novo uglašen izpušni sistem, medtem ko aktivno izboljšanje zvoka v kabini ojača zvoke motorja, da navduši vse potnike.
Izboljšave pod pokotorjrovom ma dopolnjujejo ekskluzivne nastavitve z električnim servo volanom, predelanim za bolj športen občutek, in prilagodljivim elektronskim zračnim vzmetenjem, ki zagotavlja več odzivnosti. Ekskluzivna kovana platišča iz lahke litine s premerom 22 palcev so opremljena z visokozmogljivimi celoletnimi pnevmatikami, ki pomagajo optimizirati vodljivost, krmiljenje, zaviranje in pospeševanje.
Sprednji in zadnji del, masko hladilnika, stranske pragove in zadnji spojler so oblikovali v oddelku Nsmo, kar daje pošastnežu bolj agresiven videz. Razširjeni blatniki so standardni za širši in drznejši vi vdez ima tudi LED sprednje meglenke in rdeče pobarvane zavorne čeljusti.
V notranjosti so prešita usnjena oblazinjenja v antracitni barvi z rdečimi poudarki in šivi. Med drugimi dodatki so nastavljive stranske opore za sprednja sedeža, ki potnikom med živahno vožnjo pomagajo, da se udobno namestijo, aluminijasti pedali in večbarvna ambientalna osvetlitev.
Čistokrvni terenci, ki samozavestno premagujejo zahtevne terene, so del Nissanove DNK že od leta 1951. Nissan Patrol, ki je bil prvič predstavljen v tujini in na ameriški trg pripeljan leta 1962, je Nissan postavil na zemljevid s svojo sposobnostjo spopadanja tako z avstralsko divjino kot s peščenimi sipinami na Bližnjem vzhodu – in večino okolij vmes.
Žal je bolj ali manj odločeno, da bo Nissan Armada Nismo ostal na ameriški strani Atlantika, kjer so bolj tolerantni do takšnih avtomobilov. Mnogi namreč namigujejo, da za evropske ceste ni primeren, v ozadju pa so seveda tudi evropske zaobljube o znižanju količine toplogrednih plinov.