Uvodnik aktualne revije Avto magazin je tokrat nekoliko bolj sentimentalno obarvan. Zakaj? Preberite do konca.
Priznam – tistim, ki smo večino svojega življenja posvetili papirju in tisku, se trudili ujeti in zabeležiti utrip avtomobilističnega vsakdana, ga preliti na šelestečo podlago, se je bilo malce težje privaditi na vsesplošno in intenzivno digitalizacijo (novih) medijev in novih načinov distribucije vsebin. A kot je že marsikdo uvidel in ugotovil – danes so stalnica samo še spremembe!
Pri Avto magazinu smo v tej transformaciji ubrali težji, zahtevnejši in dražji način distribucije vsebin in komunikacije z bralci – zadnjih nekaj let namreč intenzivno in sočasno razvijamo vse mogoče digitalne platforme, ki vas jih je večina dobro in predvsem hitro sprejela za svoje. Spletna stran, ki doživlja prenovo, vsak mesec prepriča 200.000 uporabnikov, naša videoprodukcija na teden doda nov video zanimivega svežega modela, tu so še video podkasti in intenzivno delo z vsemi družbenimi omrežji. In seveda – ob tem smo še vedno skrbno in pozorno negovali tudi prvi izdelek, ki je v tej hiši že 25 let. Tiskani Avto magazin. Avtomobilistično revijo, ki je postavila temelje vsem medijem že v nekdanji državi in postala nekakšno merilo avtomobilističnega žurnalizma. Ponos. In odgovornost hkrati.
Zdaj so vse te spremembe vendarle načele tudi naše delo in trud. V rokah namreč držite zadnji tiskani izvod Avto magazina.
Ne, ni nam zmanjkalo volje, želje, idej in zanosa. Nismo naveličani, še manj utrujeni. Preprosto je prišel čas, da se preselimo tja, kjer ste – glede na številke – zelo očitno in že dlje časa tudi vi, spoštovani bralke in bralci. V digitalno sfero namreč …
Tisk je pač v težavah, ne le zaradi pomanjkanja zanimanja za branje na papirju, ampak tudi zaradi visokih cen tiska, papirja in omejene distribucije. Če vse to seštejete, potem so številke tiste, ki povedo vse. Zelo jasno.
Ampak, kot rečeno – Avto magazin je tukaj in bo tukaj ostal. Še vedno in bolj intenzivno v prenovljeni spletni izdaji, ki je dosegljiva vsem in vedno, s še bolj bogato in raznoliko vsebino. Bolj intenzivno bomo lahko razvijali in izpopolnjevali vse svoje številne digitalne platforme, ki ste jih z veseljem sprejeli. In se lahko hkrati posvetili tudi razvoju novih. Novi časi – novi izzivi!
Preberite še: Ta slovenska voditeljica je strastna motoristka: najprej je vozila Hondo, zdaj vozi Moto Guzzi, a branila se ne bi niti Harleyja
BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?