Nemška podružnica Suzukija je dosegla prepoved vzporednega uvoza priljubljenega Suzukija Jimnyja, ki je še vedno zelo priljubljen v domovini vzhajajočega sonca.
Ko je Suzuki predstavil drugo generacijo Jimnyja, nihče pri japonskem proizvajalcu avtomobilov ni pričakoval takšnega navdušenja in prodajnega uspeha kultnega terenca. Vse je bilo videti čudovito, dokler Jimnyja ni zadušila evropska birokracija s predpisi o izpustih in ga izgnala iz cenikov evropskih uvoznikov.
Jimny je bil Evropi predstavljen jeseni 2018, z relativno rustikalnim 1,5-litrskim atmosferskim štirivaljnim motorjem z močjo 75 kW/102 KM, povpraševanje panje bilo tako veliko, da so trgovci hitro začeli višati cene in celo trgi rabljenih avtomobilov so ponoreli. Jimny je bil tako iskan kot prepovedane droge.
Sredi lanskega leta je bil kultni terenec v EU ukinjen zaradi emisij in varnostnih razlogov. Na koncu je bila na voljo le dvosedežna različic kot gospodarsko vozilo. Ker je Jimny še vedno na voljo na Japonskem in drugih trgih, kot je Indija, ter v 3- in 5-vratni različici (5-vratna različica v Evropi ni bila nikoli uradno na voljo), je vzporedni uvoz v zadnjem času postal vse pogostejši.
Ni presenetljivo, da se je Suzuki odločno odzval in temu naredil konec, nenazadnje kupci na Japonskem čakajo na priljubljeni model tudi več kot tri leta. Kljub temu se Jimny v zadnjem času vse pogosteje nezakonito uvaža in prodaja v Evropskem gospodarskem prostoru. Ker gre v tem primeru za kršitve blagovnih znamk, je Suzuki Germany (v imenu Suzuki Motor Corporation) v preteklosti že večkrat uspešno ukrepal proti takšnemu vzporednemu uvozu, za katerega so zdaj dosegli popolno prepoved.
Evropskim navdušencem torej preostane, da Jimnyja poiščejo na trgu rabljenih avtomobilov. Verjetno kmalu še ne bo čisto novega, saj trenutno ni nobenih znakov o neposrednem nasledniku.