V Sant'Agati pripravili še eno dirkaško specialko

Unikaten dirkalnik pa bo imel dovoljenje tudi za vožnjo po cesti.

V Sant'Agati pripravili še eno dirkaško specialko (foto: Lamborghini) Lamborghini
17. 12. 2020

Imeti najbolj zmogljiv avtomobil prestižne znamke večini ljubiteljev pomeni veliko, tistim najbogatejšim pa tudi to ni dovolj. Po tem, ko je Lamborghini pred dvema letoma predstavil najmočnejšega Aventadorja z oznako SVJ in 770 'konji' pod motornim pokrovom, je v avtomobilski srenji završalo od navdušenja. A nek ljubitelj italjanske znamke, ki ga v podjetju ne želijo imenovati, je šel še korak dlje in na Lamborghinijev šprtni oddelek Squadra Corse naslovil prav posebno željo. Ta je bila naposled tudi uslišana.

Dve leti po predstavitvi modela SC18 Alston je tako iz Lamborghinijeve delavnice na cesto zapeljal Lamborghini SC20. Gre za zmes najboljšega, kar trenutno ponujajo pri podjetju iz Bologne: Aventadorja SVJ ter dirkalnikov Essenza SCV12 in Hurracan Evo GT3; a s pomembno novostjo – povsem odprto kabino za dve osebi, ki bosta povsem izpostavljeni zunanjim vplivom, saj avtomobil ne bo imel niti vetrobranskega stekla.

A navdih za dirkalnik, ki ga bo mogoče uporabljati tudi na cesti so pri Lamborghiniju dobili v zgodovini. »Dve leti po predstavitvi SC18 Alstona je prišel povsem nov in privlačen projekt, SC20. Kot glavni vir navdiha so nam služili Diablo VT Roadster, Aventador J, Veneno Roadster inConcept S, rezultat pa je dramatična kombinacija kreativnosti in dirkaškega pristopa,« je dejal glavni oblikovalec pri Lamborghiniju, Mitja Borkert.

Pri snovanju vozila je sicer njegov novi lastnik sodeloval prav na vseh ravneh. Ta je tudi odobril belo-modro barvno kombinacijo, ki krasi karoserijo, izdelano iz ogljikovih vlaken, najti pa jo je mogoče tudi v kabini, ki je večinoma izdelana iz alkantare, večinoma obarvane v črno barvo. Kabina je sicer praktično enaka kot pri Aventadoerju.

Kot rečeno se pod motornim pokrovom novega cestnega dirkalnika skriva 6,5-litrski 12-valjnik, povsem enak kot pri Aventadoerju SVJ. To pomeni, da bo vozniku pri 8.500 motornih vrtljajih na voljo 770 'konjev' ali 566 kilovatov moči. Moč bo motor na vsa štiri kolesa prenašal preko sedemstopenjskega menjalnika ISR. In najvišja hitrost? Verjetno odvisna od poguma dirkača ter zatesnjenosti njegove čelade.