Prihaja mestni malček, ki prinaša revolucijo (imamo prve fotografije)

5. 10. 2021 | Jure Šujica
Deli

Marca predstavljen koncept bo luč sveta uzrl že čez približno mesec dni. Hkrati napoveduje konec francosko-japonskega sodelovanja.

Segment A že nekaj let velja za vse manj zanimivega, avtomobilske znamke pa se vse redkeje odločajo za to, da bi bile v njem prisotne tudi v prihodnje. Med bolj dejavnimi na tem področju je sicer zadnja leta koncern PSA, ki skupaj s Toyoto ponuja trojico enakih modelov, C1, 108 (ki ju v Sloveniji ni več na voljo) in pa Aygo. Sedaj pa so Japonci sporočili, da odstopajo od skupnega projekta in da hkrati pripravljajo Aygovega naslednika, o katerem smo sicer pisali že spomladi.

Ob tem so razkrili tudi njegovo ime in sicer Aygo X, pri čemer pa so ubrali podobno pot kot pri Yaris Cross-u. Prihajajoči malček, izdelan na Toyotini lastni (globalni) platformi, GB-A bo namreč sledil trendom večjih segmentov in bo predstavljen v obliki mestnega križanca. Kot poudarjajo pri toyoti gre za edinstven avtomobil v celotnem segmentu, ki bi sicer lahko po mnenju številnih v prihodnjih letih doživel transformacijo, v sklopu katerih bi klasični malčki naredili mesto novincem z višje nasajeno karoserijo.

Zgolj za Evropo?

Čeprav se novinec ločuje od Peugeota 108 in Citroëna C1, pa so se pri Toyoti vseeno odločili, da bosta njegov razvoj in proizvodnja vseeno potekala v Evropi, kjer bo avtomobil tudi naprodaj. Razvoj je sicer že proti koncu, saj bo novinec uradno predstavljen v začetku meseca novembra, zaenkrat pa se zdi, da bo namenjen zgolj evropskemu, ne pa tudi domačemu trgu, kjer Toyota novice o prihodu Ayga X uradno še ni razkrila.

Beseda Prologue se je poslovila, Aygo X je pripravljen na proizvodnjo.

Da so se pri Toyoti razšli s koncernom PSA v segmentu A sicer ni nikakršno presenečenje. Že lansko leto so namreč Francozi (neuradno) dvignili roke nad omenjenima malčkoma, saj naj omenjeni segment ne bi bil dovolj dobičkonosen, zaradi česar naj bi iz njega izstopili. Bo pa seveda zanimivo spremljati, ali bo novinec morda vendarle prepričal Peugeot in Citroën k nadaljnjemu sodelovanju.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja