V Ženevi premierno letos tudi Singer

27. 2. 2019 | Jure Šujica
Deli

Delavnica, specializirana za predelave Porschejev 911, se v Švico podaja skupaj z Michelinom.

Na avtomobilskih salonih večino pozornosti po navadi namenjamo avtomobilskim proizvajalcem in njihovim novostim v tistem letu ali pa celo konceptom, s katerimi napovedujejo prihajajoče tehnologije in modele. Le redko se na drugi strani posvečamo predelovalcem avtomobilov, ki pa so na tovrstnih dogodkih tudi v manjšini. Vseeno pa bo letos na salonu v Ženevi med njimi izstopalo vsaj eno ime, to je podjetje Singer.

Ameriško podjetje v lasti Roba Dickinsona, specializirano za predelave Porschejev 911, bo namreč v Ženevo pripeljalo že znan model DLS (Dynamics and Lightweighting Study), ki je sicer plod sodelovanja med podjetjem Singer in britansko znamko Williams, še najbolj znano ljubiteljem Formule 1. Obe podjetji sta namreč pred časom razvili skoraj nov avtomobil, osnovan na modelu 911 (generacija 964), pod pokrovom katerega se skriva štirilitrski zračno hlajeni Porschejev šestvaljnik, za predelavo katerega so poskrbeli pri Williamsu. Rezultat sodelovanja je najbolj dovršen zračno hlajen motor v zgodovini modela 911.

Williams pa ni bilo edino mednarodno podjetje, s katerim je Singer sodeloval pri razvoju avtomobila. Pri tem je podjetju namreč pomagal tudi francoski gumar Michelin. Ta je vozilu namenil pnevmatike Pilot Sport Cup 2 dimenzij 245/35/R18 in 295/30/R18 zadaj. Prav Michelin pa je ne nazadnje tudi odgovoren za udeležbo Singerja v Ženevi, kjer bodo skupaj predstavljali omenjen tip pnevmatik.

»Sodelovati z Michelinom, podjetjem, ki razume poseben značaj tega avtomobila in je bilo pripravljeno priskočiti k projektu ter ponuditi svoje zmogljivosti in tehnološko znanje pri razvoju, je neprecenljivo. Razumejo namreč, kako pomembna sta dejavnika dinamične in estetske učinkovitosti za zadovoljstvo stranke,« pa je ob najavi udeležbe na salonu dejal Rob Dickinson.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"