Mlajši ljudje so veliko bolj odprti za elektrifikacijo kot njihovi starši ali stari starši, kažejo rezultati nedavne raziskave.
Raziskovalna ekipa Boston Consulting Group (BCG) je objavila raziskavo, ki podrobno opisuje stanje povpraševanja po električnih vozilih po svetu. Nekaj več kot četrtina lastnikov avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem in hibridnih avtomobilov v ZDA pravi, da nikoli ne bi kupili električnega vozila. Vendar to pravijo večinoma starejši ljudje.
Obvladovanje povpraševanja po električnih vozilih se je izkazalo za veliko težje, kot so mislili avtomobilski proizvajalci. Zato krčijo svoje načrte levo in desno, kajti predvidevali so, da se bo več ljudi postavilo v vrsto za električne avtomobile, zdaj pa plačujejo ceno neuresničenih pričakovanj.
Nedavna raziskava prikazuje precej temno sliko apetita po električnih vozilih – vsaj na prvi pogled. Glede na novo raziskavo Boston Consulting Group kar 28 odstotkov Američanov, ki imajo v lasti vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem ali hibrid, nikoli ne bi prešli na baterijsko električno vozilo.
V času, ko avtomobilski proizvajalci zavirajo pri električnih vozilih in skeptiki zmagujejo, se to sliši kot močan znak, da se celoten električni prehod ne premika nikamor. Vendar pa, kot ugotavlja BCG, razčlenitev po starostnih skupinah, kaže, da situacija z električnimi avtomobili ni povsem črna.
Izkazalo se je, da se tisti, ki nikoli ne bi kupili električnega avtomobila, močno nagibajo k starejšemu delu vprašanih. Devetintrideset odstotkov vprašanih, starih 61 let ali več, je dejalo, da nikoli ne bi kupili električnega avtomobila. Vendar pa se v demografski skupini od 18 do 30 let ta delež zmanjša na le 10 %. Za trg električnih vozil torej obstajajo dobre in slabe novice.

