Več kot četrtina proti električnim avtomobilom, zanimanje za nakup upada

Po mnenju tržnih raziskovalcev je pred nemško avtomobilsko industrijo težko leto, tudi na področju elektromobilnosti.

Svetovalno podjetje GSR je predstavilo študijo, ki kaže, kako podnebna kriza, obdobje po epidemiji koronavirusa, vojna v Ukrajini, inflacija in visoki stroški energije vplivajo na vedenje nemških potrošnikov in s tem tudi na prometni preobrat, zlasti glede elektromobilnosti.

V ta namen so opravili 1500 petminutnih intervjujev in 27 odstotkov anketiranih razmišlja o nakupu električnega avtomobila v štirih letih, 24 odstotkov pa jih želi to storiti v naslednjih desetih letih. 20 odstotkov jih je neopredeljenih, najmanj 28 odstotkov pa je strogo proti baterijskim električnim avtomobilom. Navajajo razloge, kot so bližajoče se pomanjkanje električne energije, težave z odlaganjem baterij, nezadosten doseg in vrzeli v infrastrukturi.

Padec registracij električnih vozil, ki jih je objavil nemški Zvezni urad za motorni promet, je prav tako del vsebine študije. Med razlogi, zakaj ne kupiti e-avtomobila, se pogosto navajajo skepticizem glede stabilnosti vrednosti in dolgi dobavni roki, povpraševanje po e-avtomobilih po spletnih iskalnikih, kot je Google, je v nekaj tednih padlo s skoraj 60 na nekaj več kot 30 odstotkov

57 odstotkov anketirancev se na povečane stroške odzove z varčevanjem, 85 odstotkov jih je izrazilo pripravljenost za varčevanje z energijo. Dve tretjini izrecno pozdravljata ukrep subvencioniranih vozovnic za javni prevoz, za katerega polovica trenutno plačuje za svojo sezonsko vozovnico več kot 50 evrov na mesec.

Ko gre za individualno mobilnost, veliko ljudi omejuje svoja potovanja, 73 odstotkov jih kot razlog navaja visoke cene goriva, domača pisarna pa pripomore do manj poti za 19 odstotkov anketiranih. Inflacija in obrestne mere, nestanovitne cene in pomanjkanje transparentnosti postavljajo načrtovano elektrifikacijo v Nemčiji pod pritisk. Po mnenju tržnih raziskovalcev je pred nemško avtomobilsko industrijo težko leto. Kajti pripravljenost za nakup električnega avtomobila in pripravljenost za vožnjo z avtomobilom upadata.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord