S prenovo pa bodo serijsko v ponudbo vpeljani tudi zgolj hibridni pogonski sklopi.
Audijev največji športni terenec je bil hkrati tudi prvi model nemške znamke v razredu križancev. Ob dejstvu, da do vsi preostali manjši bratje že vstopili v drugo generacijo to hkrati pomeni, da je Q7 v trenutni podobi najstarejši med enakimi. A ne bo več dolgo. Že septembra namreč prihaja nova in še večja tretja generacija Q7, ki hkratoi prinaša tudi nekaj novosti, predvsem na motornem področju, kjer bosta sprva na voljo le dva dizla.
Prav vsem, tako dizloma, ki bosta na voljo od septembra, kakor tudi vsem motorjem, ki bodo sledili bodo skupne dve stvari: osemstopenjski avtomatski menjalnik, stalni štirikolesni pogon in pa tehnologija blagega hibridnega pogonskega sklopa. Ta bo temeljil na 48-voltni tehnologiji in bo enak sistemu, kot ga poznamo že iz drugih Audijev, med njimi iz modela A6. Pri Audiju ob tem obljubljajo, da bo na račun blagih hibridov poraba goriva manjša za do 0,7 litra. Ta sistem bo omogočal tudi rekuperacijo odvečne energije, hkrati pa bo pri hitrostih od 55 do 160 pri sproščeni stopalki za plin za do 40 sekund izklapljal motor in tako omogočal povsem električno vožnjo. Mimogrede, že kmalu po septembrskem prihodu na trg se bo obema dizloma pridružila tudi prva bencinska in pa priključno-hibridna izvedba.
Dodatni litri in centimetri
S prenovo pa je Audi Q7 znova zrasel in se še nekoliko oddaljil od meje petih metrov, ki jo je sicer dosegala oziroma presegala že prva generacija. Dolžinski prirastek tretje generacije tako znaša 11 milimetrov. A bolj kot to je pomemben prirastek litrov v prtljažnem prostoru. Skozi široka zadnja vrata (v katera ostajajo vgrajeni zadnji žarometi) bo namreč moč spraviti kar 865 litov prtljage, 95 litrov več kot popre; seveda v primeru, da je tretja vrsta sedežev pospravljena v dno prtljažnika. Ob podrti drugi vrsti sedežev (ti bodo lahko električno pomični) pa se bo prostornina več kot podvojila in bo znašala polnih 2.050 litrov.
Notranjost večjih presenečenj ne prinaša. Digitalizirana armaturna plošča in še dva dodatna LCD zaslona za info-zabavni sistem ter upravljanje klimatske naprave so poznani že iz preostalih cenovno višje postavljenih Audijev, a so zato v Q7 še dodatno izpopolnjeni. Poleg navigacijskega sistema, ki bo temeljil na programu Google Earth bo tako na voljo še Amazonov pametni asistent Alexa in pa novost, ki jo bo Audi v Evropi uvajal postopoma: storitev Car-to-X. Z njeno pomočjo bo voznik tam, kjer bo to omogočeno, dobival informacije, kdaj se bo na semaforju prižgala rdeča oziroma zelena luč in temu prilagajal hitrost vožnje. Sicer pa bo dobro poskrbljeno tudi za varnost, saj bo novi Q7 kot prvi do sedaj sposoben ob neaktivnosti voznika vozilo samodejno zaustaviti in pričeti postopke za pomoč.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?