"Naj bo vsaj volan ruski", je namreč dejal. Zakaj?
Po oživitvi znamke Moskvič konec leta 2022, so v Rusiji obudili še eno legendarno blagovno znamko - Volga, ki je bila aktivna od leta 1956 do 2010. Tudi tokrat so, tako kot pri novem Moskviču, kot osnova služili kitajski avtomobili.
Zaposlovala bo okoli 2.000 ljudi
Na razstavi CIPR-2024 v Nižnjem Novgorodu so prvič predstavili nove avtomobile znamke Volga. Načrtovani so trije modeli: poleg limuzine C40, še Volga K30 - kompaktni križanec in Volga K40 - srednje veliki križanec.
Prvi avtomobili naj bi bili proizvedeni še letos, medtem ko naj bi polna proizvodnja zaživela leta 2025. Obseg investicij v projekt, vključno z vlaganji v raziskave in razvoj ter organizacijo proizvodnje avtomobilov, naj bi presegel 60 milijard rubljev, projekt pa bo zaposloval okoli 2000 ljudi.
Enak motor za vse tri
Proizvodnjo avtomobilov znamke Volga je junija 2023 napovedal takratni podpredsednik vlade in minister za industrijo in trgovino Denis Manturov. Kot poroča autoblog.rs so takrat dejali, da bo skupina GAZ potrebovala tehnološkega partnerja za proizvodnjo.
Vsi modeli v novi Volgini paleti bodo opremljeni s 1,5-litrskim turbo bencinskim motorjem s 188 KM in 300 Nm navora ter s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Avtomobili bodo imeli multimedijski sistem in inteligentne sisteme za pomoč vozniku, v osnovno opremo pa bo vključen tudi "zimski paket", obljubljajo predstavniki Volge.
Ruski premier je malo zavihal nos
"Zunanjost novih avtomobilov je zasnovana v slogu moderne klasike. Jasno definirane linije karoserije poudarjajo njihov dinamičen značaj, v dekorativnem dizajnu - še posebej v oblikovanju maske - pa se ohranja kontinuiteta z zgodovinskim videzom avtomobilov Volga. Novi avtomobili se ponašajo s prostornim notranjim prostorom in udobnimi opcijami," tako nove Volge opisuje tiskovna služba podjetja.
Ob tem je zanimiva tudi izjava ruskega premierja Mikhaila Mishustina, ki je dejal, da naj bo vsaj volanski obroč ruski, s čimer se je obregnil ob kitajske korenine ruskih avtomobilov.
Vsi trije modeli so zasnovani na avtomobilih kitajskega proizvajalca Changan. Volga C40 temelji na srednje veliki limuzini Changan Raeton Plus, medtem ko sta modela K30 in K40 zasnovana na osnovi križancev Changanove podznamke Oshan, in sicer na modelih X5 in Z6.
Po besedah direktorja proizvodnje podjetje načrtuje domačo proizvodnjo najpomembnejših komponent. Inženirji delajo na rešitvah, ki bodo omogočile lokalizacijo platforme ter glavnih komponent in sklopov. Informacij o cenah še niso podali.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del