Novi tehniki in motorni ponudbi se je pridružila tudi nova karoserijska izvedba.
Kupejevskih limuzin smo se do sedaj že dodobra navadili. Avtomobili s štirimi – včasih pa tudi s petimi – vrati združujejo športen videz s še vedno precej (vsakodnevno) uporabno zasnovo, ki jo ponujajo klasične limuzine. Volkswagen je bil s svojim Passatom CC eden izmed prvih na trgu, ki se je odločil za vstop v ta razred, zgodbo pa še sedaj nadaljujejo z modelom Arteon – po novem tudi v razredu tako imenovanih shooting brake karavanov.
Volkswagnov najprestižnejši model izven razreda križancev je svoj debi doživel leta 2017 zaradi česar je počasi že zrel za manjšo oblikovno in tehnično prenovo. In če je prva v klasični izvedbi komaj opazna, saj zajema le malenkost spremenjen sprednji del ter zadnji del z žarometi, je bil večji poudarek namenjen tehnološki posodobitvi.
V kabini bo malodane izginila potreba po uporabi USB kablov. Povezljivost med pametnimi telefoni in novim infozabavnim sistemom bo namreč potekala brezžično, hkrati pa jih bo moč brezžično tudi napolniti. Za optimalno počutje v kabini bo skrbela ambientalna osvetlitev v 30 različnih barvnih odtenkih.
I.Q. Drive je zbirka pametnih asistenčnih sistemov v Volkswagnovih avtomobilih in tudi ta bo deležna določenih posodobitev. Aktivni radarski tempomat bo tako po novem deloval do hitrosti 210 kilometrov na uro, hkrati pa bo sposoben prilagajati hitrost vožnje omejitvam in celo prepoznati dela na cesti. Vzvratni kameri je bil zorni kot iz 90 povečan na 170 stopnij.
Vse te novosti bodo seveda na voljo tako v GT, kakor tudi Shooting Brake izvedbi Arteona. Ta je v osnovi enako prostoren kot njegov starejši brat, s 565 litri osnovne prostornine bo vsega dva litra večji prtljažni prostor, a tisto, česar bodo potniki najbolj veseli je prostor nad glavami v prvi in še posebej v drugi vrsti, kjer naj bi se posledično dobro počutili tudi visokorasli potniki.
Sicer pa bo Arteon po novem še nekoliko bolj športen ali pa okolju prijazen kot doslej. Pri Volkswagnu so se namreč odločili in v ponudbo umestil tako hibridno izvedbo novinca, kakor tudi športno z oznako R. Ta bo prinesla nekoliko bolj agresiven videz in pa nekaj dodatnih kilovatov pod motornim pokrovom. Kar 232 (316 'konjev') jih bo ponujal praktično enak motor, kot ga recimo najdemo v Cupra Leonu, avtomobil pa bo brez težav pognal do najvišje (elektronsko omejene) hitrosti 250 kilometrov na uro.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji