Volkswagen želi z električnimi avtomobili prodreti tudi na kitajski trg, ki obeta veliko.
Cuprin drugi e-model, poimenovan Tavascan bodo izdelovali na Kitajskem, očitno pa ga bodo tam tudi prodajali, vendar ne kot Cupro. Ta je v 5 letih postala hit. Dostavili so že več kot 300.000 vozil in so najhitereje rastoča znamka v Evropi. To zgodbo o uspehu pa Volkswagen zdaj želi preseliti še na Kitajsko, ki predstavlja največji trg za električne avtomobile.
Nova znamka
Tam zdaj nameravajo ustanoviti novo znamko, njen prvi model pa bo ta, ki je nam znan kot Cuprin Tavascan. S to znamko, ki bo zastavljena bolj stilsko in drzno, želijo nagovarjati mlajše kupce, ki imajo veliko kupno moč. Konkurirala bo VW-jevim kitajskim tekmecem, kot sta Nio in BYD.
Jetta in Škoda
Volkswagen je na kitajskem trgu od leta 2019 prisoten tudi s podznamko Jetta, ki ponuja dostopnejše avtomobile, vendar tej ne gre preveč dobro. Tudi Škoda tam ni preveč uspešna in se bo najverjetneje umaknila. Tržni delež obeh znamk je namreč manjši od 1 dostotka.
Izdelan na Kitajskem
Tavascana bodo tudi za evropski trg izdelovali v nedavno odprti tovarni v mestu Anhui, tam pa bo tudi sedež nove podnznamke. Avtomobil temelji na koncernski platformi MEB, ki jo uporabljajo tudi Seat, Škoda in Audi.
Predstavljamo: Upornik - ampak z razlogom?
Fotografije: Newspress, Profimedia, promocijsko gradivo
Preberite še: Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!
Priporočamo tudi: Ta nekdanji zvezdnik motoGP je v svojo garažo pospravil novega hitrega konjička – Lamborghini Urusa S
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"