Ne glede na zapovedano elektrifikacijo, ki je v tem trenutku zašla v prodajno krizo, so pri Volkswagnu in podznamki R še vedno zvesti športnosti. Na klasičen način ... Golf R prihaja prenovljen. In močnejši ...
Ledena pokrajina in legendarna dirka na ledu v kraju Zell am See, ki doživlja preporod, sta menda odlično okolje in ozadje za prve vtise o novem Golfu R. No, o osmi generaciji prenovljenega Golfa, ki prihaja - tudi z oznako R. Pri Volkswagnu in družbi R Gmbh, ki skrbi za najbolj športno oznako, pravijo, da je to dovolj za prvi vtis avtomobila, ki prihaja na trg sredi leta.
Tehnično le malo resnih sprememb
Novi Golf R, ki so ga - še maskiranega, seveda - predstavili z dvema dirkaškima imenoma - Hansom Joachimom Stuckom (F1, DTM, turni avtomobili ...) in Johannom Kristofferssonom (šestkratni svetovni prvak v rallycrossu) - bo menda spet in še vedno na voljo v dveh karoserijskih izvedenkah - petvratni in Variant, seveda bo še vedno štirikolesno gnan (4Motion), mogoče pa si bo omisliti tudi poseben zadnji diferencial z dvema sklopkama, ki olajša drift (drsenje). In še marsikaj drugega.
Osvetljen logo tudi na modelu R
Tudi R bo vizualno le malo spremenjen, podobno kot manj močne izvedenke. Sprememb bo deležen le prednji del z odbijačem pa osvetljenim logotipom in žarometi. V notranjosti bo več klasičnih stikal, osrednji zaslon bo večji, materiali boljši, info-zabavni program hitrejši, zmogljivejši ... (več o spremembah, ki jih je prinesla prenova, pa tukaj).
In motor?
Pri Volkswagnu seveda za zdaj še nič o zmogljivostih, ampak menda naj bi znameniti štirivaljnik EA888 dobil še malo moči. Da je to seveda povsem mogoče, je znamka dokazala že z modelom 333 in seveda izvedbo '20 years' - kjer številka pove vse o moči (v 'prepovedanih' konjih, kar je v kilovatih - 245). Trenutno je motor modela R pri 235 kilovatih (320 KM).
Preberite še: