Prvi član družine električnih Volkswagnov bo ob prihodu na trg obdržal praktično enako podobo, kot mu jo je podjetje namenilo ob premieri leta 2016.
Projekt lansiranja družine električnih vozil ID je za Volkswagen eden najpomembnejših v zadnjih letih. Z njim si namreč želijo povrniti ugled, ki so ga izgubili z afero Dieselgate, hkrati pa si zagotoviti pomembno mesto na zemljevidu proizvajalcev električnih avtomobilov, ki je za zdaj še precej majhen. Prav zato je vloga prvega iz družine električnih Volkswagnov, petvratne kombilimuzine, preprosto poimenovane ID, še toliko bolj pomembna, saj bo s prihodom na trg leta 2020 oral ledino.
Čeprav je prvi prototip avtomobila Volkswagen predstavil že leta 2016, avtomobil do prihoda na trg ne bo deležen večjih posegov v zunanjo podobo. To je v izjavi za revijo Autocar razkril vodja oblikovalskega oddelka pri Volkswagnu, Klaus Bischoff. »Proporci, oblikovalske poteze in velikost koles ostajajo enaki. Zaradi zakonskih omejitev na žalost nismo mogli obdržati sistema kamer in LCD-zaslonov, ki bi nadomestili obstoječa ogledala, električnih kljuk pa smo se znebili zaradi prevelikih stroškov. Razen navedenega pa avtomobil ostaja enak.«
Testiranja že potekajo
Novi avtomobil bo tako dolg 4,1 metra, širok bo 1,8 metra, višina pa bo znašala 1,53 metra in bo tako precej večji od aktualne generacije Golfa, ki v dolžino meri 'le' 3,95 metra, poleg tega pa je tudi nekoliko ožji in višji. Novinca bo zaznamoval dokaj prazen sprednji del brez maske in z velikimi žarometi ter osvetljenim logotipom, na boku bodo izstopala 20-palčna platišča, zadek pa bo vsaj nekoliko oblikovan v skladu z že omenjenim Golfom. Pod pokrovom bo elektromotor z močjo 134 kilovatov, avtomobil pa naj bi z enim polnjenjem lahko prevozil med 400 in 600 kilometri.
Prva testiranja so se začela že v aprilu, skupaj pa naj bi trajala 16 mesecev. Kot je že dolgo znano, bo avtomobil nato ob koncu leta doživel tudi uradno svetovno premiero, prvi primerki pa bodo naprodaj že kmalu na začetku leta 2020, pri čemer naj bi bila cena podobna kot pri dizelsko gnanih konkurentih.
Preberite še: