Premiera: Naslednji težko pričakovani član družine ID je tu.... a delno ga že poznamo (video)

Novi Volkswagen ID.5 je tretji ID, ki je pravzaprav športnejši ID.4 s kupejevsko strešno linijo - tudi v različici GTX.

Premiera: Naslednji težko pričakovani član družine ID je tu.... a delno ga že poznamo (video) (foto: Volkswagen) Volkswagen
3. 11. 2021

Da se bo Volkswagnovi električni družini pridružil ID.5, je znano že nekaj časa. No, zdaj je končno tukaj v prepoznavni podobi ID.4, a s športnejšo, spuščajočo se strešno linijo. Ta sprememba ni tako dramatična, da ID.5 ob kupejevsko navdahnjeni obliki ne bi ohranil uporabnosti. Na klopi zadaj je 12 mm manj prostora za glave potnikov, prtljažnik pa meri 549 litrov, kar je celo devet litrov več kot v ID.4. “Kupejevski” ID.5 je pri 4.599 mm dolžine 15 mm daljši, medtem ko je medosje daljše le za milimeter.

Preberite še: Test - Volkswagen ID.4 - Presenečenje? Skoraj ...

Že takoj tudi kot zmogljivi GTX

Novemu ID.5 so že v osnovni različici namenili nekaj športnih karoserijskih poudarkov. Obenem pa je Volkswagen predstavil tudi zmogljivi ID.5 GTX, ki je primerno bolj mišičast. Ima vendarle dva električna motorja, ki za 30 sekund pospeševanja zmoreta 299 konjskih moči (220 kW) in 310 Nm navora. GTX do 100 km/h pospeši v 6,3 sekundah, vozi pa lahko z najvišjo hitrostjo 180 km/h.

Vse različice le z baterijo z dolgim dosegom

Tudi vstopna ponudba s pogonom na zadnji kolesni par bo enaka ID.4 - model Pro s 128 kW in Pro Performance s 150 kW moči. Vsi so opremljeni le z zmogljivejšo baterijo zmogljivosti 77 kWh, ki po WLTP merjenju v GTX zmore 480 km dosega, v ostalih pa 520. Prav tako je enaka hitrost polnjenja, 11 kW (AC) in do 135 kW pri neposrednem toku. Pri polni moči polnjenja se baterija v pol ure napolni za 320 do 390 kilometrov dosega. 

Posodobitve in aktivacija funkcij preko zraka

Notranjost je pravzaprav identična modelu ID.4. Različica GTX dobi rdeče poudarke in sedeže z napisi GTX. Novi ID.5 je naložen s programsko opremo tretje generacije, ki omogoča brezžične posodobitve in daljinsko aktivacijo dodatnih funkcij. Asistenčni sistemi, kot je Travel Assist za polavtonomno vožnjo in Park Assist Plus za pomoč pri parkiranju, se sedaj učijo predvidevanja.

Ta novi električni Volkswagen lahko tudi pri nas pričakujemo v prvih mesecih prihodnjega leta.

Preberite še: Volkswagnova osrednja novost na IAA je razkrita