Volkswagen in Ford bosta skupaj razvila Amaroka in Rangerja

Volkswagen je na današnji tiskovni konferenci razkril, da bosta znamki skupaj razvili prihodnji generaciji modelov Amarok in Ranger.

Volkswagen in Ford bosta skupaj razvila Amaroka in Rangerja (foto: Volkswagen) Volkswagen
12. 3. 2019

Ena izmed najbolj odmevnih avtomobilskih povezav lani je bila najava sodelovanja med znamkama Ford in Volkswagen. Čeprav se je nekaj časa govorilo, da bi se Ford lahko celo umaknil iz Evrope, Volkswagen pa bi nato prevzel njegov del trga, sta podjetji na koncu napovedali 'le' skupno sodelovanje na področju razvoja gospodarskih vozil, pri čemer pa informacije o tem, kdaj bodo vidni prvi rezultati, takrat še niso bile razkrite.

Omenjene povezave pa so se dotaknili pri Volkswagnu na tiskovni konferenci, kjer so javnosti predstavili rezultate lanskega leta in načrte za letos. Velik del pozornosti v tem letu bo namreč namenjen električni mobilnosti, saj bo proti koncu leta naposled zaživela družina električnih vozil ID, poleg tega pa bodo po zgledu tovarne v mestu Zwickau v obrat za proizvodnjo električnih vozil predelali tudi tisto v mestu Hannover. Prehod na električne avtomobile bodo sicer pri Volkswagnu začeli pri že uveljavljenih modelih, ki bodo v prihodnje vse manj kompleksni, posledično pa bodo prilagoditve bolj enostavne. Širitev električnih pogonov v ustaljene modele bo sicer potekala od 'zgoraj navzdol', od večjih modelov proti manjšim, saj pri slednjih zaradi še vedno visoke cene baterijskih sklopov tovrstne poteze še niso ekonomsko smiselne.

Seveda pa vse letošnje novosti ne bodo le električne. Poleg nove generacije modela Golf bodo namreč pri Volkswagnu predstavili novo generacijo modela Amarok. O omenjenem poltovornjaku oziroma prihajajoči generaciji pri Volkswagnu sicer niso izdali nobenih podrobnosti, potrdili pa so, da bo izdelan na enaki osnovi kot Fordov poltovornjak Ranger. Tudi Ford bo namreč še letos predstavil novo generacijo svojega modela. Tega je Ford v preteklosti sicer že razvijal v sodelovanju z drugimi proizvajalci, konkretno v sodelovanju z Mazdo, ki je v času partnerstva med znamkama izdelala lastno alternativo z imenom B2500, pozneje preimenovano v BT-50.

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri