Novi modeli ID Polo, GTI in ID Cross peljejo Volkswagna v novo poglavje električne mobilnosti.
Novinci, ki jih bo Volkswagen jutri razkril na avtomobilskem salonu IAA Mobility v bavarski prestolnici, že na prvi pogled razkrivajo pripadnost najmočnejši evropski avtomobilski znamki. ID Polo in njegova športno terenska izpeljanka, ID Cross, s širokimi C-stebrički in čistimi, linearnimi proporci nedvomno spominjata na prvega Golfa
ID Polo naj bi bil naprodaj prihodnjo jesen z začetno ceno pod 25.000 evri, kar pomeni, da bo cenejši od Golfa z bencinskim motorjem. Še pred ID.Polom pa v Wolfsburgu načrtujejo na avtomobilski svet spraviti še en električni model, ki bo privlačil poglede in se imenuje ID.Cross.
Volkswagnovi novi modeli ID se z zunanjostjo vračajo k nekdanjim Volkswagnovim postulatom, kar poudarjajo tudi z notranjimi elementi, ki so jih kupci pogrešali pri prvem električnem modelu ID.3. Na primer visokokakovostne površine in stikala za pomembne funkcije. Tudi ID.Cross, ki bo električna alternativa modelu T-Cross bo prvič, na ogled s serijsko karoserijo in notranjostjo. Na prvi pogled je notranjost prijetna in skoraj razkošna, tkanine in mehka plastika na armaturni plošči, sredinski konzoli in vratnih oblogah so prijetne za oko in prste.
Namesto drsnikov na dotik na volanu so upravljanju tokrat namenjena prava stikala. Glasnost radijskega sprejemnika se prav tako upravlja z vrtljivim stikalom namesto z neosvetljeno površino, prav tako pa tudi nastavitve temperature in klimatske naprave. Pri Volkswagnu razlagajo, da so prisluhnili kritikom uporabnikov in jih vzeli resno.
ID.Polo in ID.Cross imata električni pogon na sprednji kolesi. Polnilna priključek in napajalna elektronika sta prav tako nameščena v sprednjem delu avtomobila. To omogoča prtljažnik, ki zlahka sprejme celo otroški voziček, hkrati pa pušča prostor za prtljago. S prostornino 450 litrov se uvršča v kompaktni razred in s 25-litrskim prtljažnik pod pokrovom motorja ponuja dodaten prostor v ID.Crossu.
Visokonapetostna baterija se nahaja v ravnem sendvič dnu pod notranjostjo. ID. Cross naj bi imel elektromotor s 155 kW (211 KM). Pričakuje se, da bo doseg po protokolu WLTP znašal 420 kilometrov, Volkswagen pa cilja na polnilno moč 100 kW, s čimer bi se baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v 20 minutah.
Poleg ID Crossa je za platformo načrtovana tudi različica ID. Polo GTI, ki bo s 166 KW ( 226 KM) tudi v dobi električne mobilnosti in celo zagrizenim ljubiteljem motorjev z notranjim zgorevanjem dal vedeti, da je prišel čas. In za njim se bo sedanji ID.3 verjetno spremenil v ID. Golfa.
Novo na Metroplay: N1 podkast s Suzano Lovec: Delujemo takrat, ko so voditelji strahopetni