Volkswagen je resda največji evropski proizvajalec električnih vozil - toda v globalni dirki za krono izgublja sapo. Trdijo analitiki pri Bloombergu.
Največji evropski avtomboilski koncern je še vedno trdno na drugem mestu globalno, po izdelanih vozilih (takoj za Toyoto). Toda tam, kjer si verjetno želijo biti še bolj - na enem od vodilnih mest v dirki za najbolj uspešnega proizvajalca električnih vozil, pa očitno izgubljajo sapo.
Tesla in BYD sta mera stvari (1,8 oziroma 1,6 milijona prodanih proti slabih 826.000) - vsaj, če je soditi po analitikih Bloomberga.
Bloomerg je že podelil krono ...
Pri Bloombergu so namreč ugotovili, da bo bitka za najboljšega in najuspešnejšega na tem področju še nekja časa bitka med Teslo in kitajskim koncernom BYD (Build your dreams). Ki je Teslo prehitel v zadnjem četrtletju (ne pa tudi po letnih rezultatih).
Volkswagen na tretjem mestu pa se je še nekoliko odmaknil. Čeravno bo nemški koncern že zavolljo uspešnega posla z modeli z notranjim zgorevanjem še kar nekaj časa povsem v vrhu najbolj uspešnih (kjer sta tesna tekmeca s Toyoto).
Volkswagen čaka SSP platformo
Pri Bloombergu še ugotavljao, da bo tesna bitka še zniževala cene - kar je očitno tudi pri zadnjih potezah Volkswagna na največjih evropskih trgih. Ravno tako analitiki pravijo, da ostalo tako vsaj še do leta 2026-2027, ko bodo tradicionalni proizvajalci predstavili nove generacije prilagodljivih platform za električna vozila.
Pri Volkswagnu tako resno računajo na arhitekturo SSP (scalable systems platform), ki bo za nove modele na voljo 'proti koncu desetletja', kot je povedal šef uprave Thomas Schaeffer.
Preberite še: Še ena zaskrbljujoča ugotovitev glede koristnosti električnih avtomobilov
BONUS VIDEO: S temi izboljšavami je Lexus RX postal nevaren tekmec med prestižnimi SUV-ji