Herbert Diess se bo s položaja poslovil z začetkom naslednjega meseca, vseeno pa ostaja v podjetju.
Volkswagen se je v zadnjem času spopadal s številnimi težavami, od zaustavitve proizvodnje zaradi koronavirusa do prekinitve izdelave modelov ID.3 ter Golf VIII, za kar so bile krive različne tehnične težave na obeh modelih. Vse to je sledilo do številnih nesporazumov med delavci oziroma sindikati in vodstvom podjetja, kar je naposled pripeljalo do sprememb v samem vrhu podjetja.
Sinoči je tako postalo jasno, da se iz mesta generalnega direktorja znamke poslavlja Herbert Diess. 61-letni v Munchnu rojen Avstrijec je krmilo znamke prevzel leta 2018, srž spora s sindikati pa je pravzaprav obseg in hitrost ukrepov za zagotavljanje čim večje količine finančnih sredstev, potrebnih za prehod k proizvodnji električnih avtomobilov.
Prehitra elektrifikacija?
Želja Diessa je bila investicija v višini 34 milijard evrov v razvoj električnih ter avtonomnih avtomobilov in še nadaljnjih 50 milijard evrov, namenjenih za dobavo oziroma izdelavo električnih baterij.
Na položaju prvega moža znamke bo Diessa zamenjal Ralf Brandstaetter eden izmed dosedanjih članov uprave in izvršni direktor podjetja, o svojem nasledniku pa je v uradni izjavi za javnost spregovoril tudi Diess. Ta ga je označil za enega izmed najbolj izkušenih menedžerjev v podjetju in posledično kot ustrezno zamenjavo. Diess bo sicer še vedno ostal generalni direktor koncerna, več pozornosti pa bo poslej namenjal delu drugih znamk.
Z odhodom Diessa pa se z mesta vodje nabave poslovil tudi Stefan Sommer, eden izmed glavnih zagovornikov sprememb in prehoda na električno mobilnost ter zagovornik gradnje velikih tovarn, kar bi pripomoglo k še hitrejšemu prehodu na električne avtomobile.
Brandstaetter bo na novem položaju nastopil že v prihodnjih tednih, natančneje prvega julija, zanimivo pa bo spremljati, kaj bo to pomenilo za razvoj programa družine električnih vozil ID.