Prodajo tovrstnih motorjev oziroma avtomobilov naj bi sicer na nerazvitih trgih nadaljevali tudi po letu 2050.
V avtomobilski industriji razvoj zadnja leta na vseh področjih poteka z neverjetno hitrostjo, pri čemer glavnino pozornosti na svoja pleča 'jemljejo' pogonski sklopi. Za to sta brez dvoma v veliki meri odgovorna Volkswagen in afera Dieselgate. Svet se namreč preusmerja k elektrifikaciji pogonskih sklopov in prav Volkswagen je eden izmed tistih, ki konec prodaje klasičnih avtomobilov z notranjim zgorevanjem napoveduje najhitreje.
Pri Volkswagnu, kjer zadnje čase s polno paro razvijajo družino električnih vozil I.D., bodo tako že kmalu nehali razvijati nove motorje z notranjim zgorevanjem. »Naši sodelavci trenutno razvijajo zadnjo generacijo platform, ki ne bo namenjena CO2-nevtralnim vozilom. Počasi zmanjšujemo proizvodnjo avtomobilov z notranjim zgorevanjem na minimum,« je včeraj na tiskovni konferenci dejal Michael Jost, strateški vodja znamke Volkswagen. Razvoj naj bi bil tako končan že po letu 2026.
Vsi proizvajalci niso tovrstnega mnenja
Čeprav je konec razvoja klasičnih motorjev pri Volkswagnu blizu, pa to ne pomeni, da bodo tako kmalu opustili njihovo proizvodnjo. Jost namreč dodaja, da bodo prodajo tovrstnih avtomobilov, seveda v občutno zmanjšanem obsegu, nadaljevali vsaj do leta 2050, ta vozila pa bodo namenjena nerazvitim trgom, kjer električna infrastruktura še ne bo dovolj razvita.
Konec razvoja motorjev z notranjim zgorevanjem pri Volkswagnu pa seveda ne pomeni, da bodo njihovemu zgledu sledili preostali avtomobilski proizvajalci. Tega vsekakor ne bo storila Mazda, kjer so pred kratkim predstavili novo generacijo čistejših bencinskih motorjev SkyAktiv-X, že pred časom pa so napovedali, da bodo do leta 2030 tudi te motorje dodatno nadgradili in jih naredili do okolja bolj prijazne.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem