Velikopoteznemu načrtu nepričakovano prižgali rdečo luč.
Volkswagen se je kot eden največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu pred časom odločil neposredno postaviti po robu Tesli in rešitvam, ki predstavljajo njihove glavne prodajne adute. Med njimi je tudi razvpiti sistem (delno) avtonomne vožnje. V ta namen so pri Volkswagnu napovedali prihod izključno električnega avtomobila v velikosti Pasata z dolgim dosegom in možnostjo avtonomne vožnje. Nadeli so mu projektno ime Trinity, na trg pa naj bi zapeljal leta 2026.
Preberite še: Volkswagen Accelerate - razkrita prihodnost Volkswagna pa tudi Golfa in Pola
A prav mogoče je, da projekt vendarle ne bo izpeljan. Volkswagen je recimo še marca letos napovedal, da bo vanj in posledično v izgradnjo nove tovarne blizu Wolfsburga vložil dve milijardi evrov, novi generalni direktor Volkswagna Oliver Blume pa je sedaj po poročanju tiskovne agencije Reuters projekt ustavil in zahteval revizijo naročila. Govori se celo, da naj bi Blume želel povsem zavreči načrt.
Blume sicer velja za človeka, ki se je elektromobilnosti doslej vselej loteval nekoliko rezervirano, ob tem pa dopuščal tudi možnosti alternative. To dokazuje projekt rafinerije sintetičnega bencina, ki jo je kot vodja Porscheja pred časom vzpostavil v Čilu, s čimer daje slutiti, da se še ni povsem odpovedal termičnim motorjem. Vseeno pa so razlogi za ustavitev projekta Trinity za zdaj še neznani.
Omenjeni projekt bi sicer prinesel številne prednosti in pozitivne lastnosti za Volkswagen. Tako naj bi na eni strani avtomobil, izdelan na novi platformi SSP, ki naj bi na ceste zapeljal leta 2026 kot prvi omogočil avtonomno vožnjo četrte stopnje, na drugi pa naj bi tovarna omogočala bistveno hitrejšo proizvodnjo novih vozil, s čimer bi bil Volkswagen še bolj konkurenčen Tesli. Čas proizvodnje je namreč še vedno njihova Ahilova peta, saj za izdelavo modela ID.3 še vedno potrebujejo kar okrog 30 ur.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj