Postavljeni so trije jasni cilji, več pa bi jih lahko sledilo že kmalu.
Eno izmed največjih povezovanj v zgodovini avtomobilske industrije so počasi približuje realizaciji. Da bosta Volkswagen in Ford pričela s skupnim razvojem vozil se je najprej začelo govoriti pred dvema letoma, ko je bil med obema stranema podpisan sporazum o strateškem partnerstvu, s katerim naj bi »okrepila razvoj na določenih področjih in si pomagala k večji konkurenčnosti.«
Prejšnji teden pa so pri Volkswagnu uradno potrdili strinjanje vodstva o nadaljevanju procesa povezovanja obeh strani. Hkrati so bili postavljeni trije stebri sodelovanja, ki naj bi bili vezani na skupno prihodnost na področju elektrificiranih vozil in pa dostavnikov, pri čemer pa naj bi že kmalu sledil podpis dogovorov o sodelovanju tudi na drugih področjih.
Najpomembneje za Ford in z njegov razvoj na področju električnih avtomobilov je zagotovo odločitev Volkswagna, da ameriškemu podjetju v uporabo ponudi lastno modularno platformo za razvoj električnih vozil MEB. Slednjo bo Ford uporabljal zgolj za izdelavo tovrstnih vozil, namenjenih evropskemu trgu.
Kot je znano bo Volkswagen že kmalu zaključil s proizvodnjo modela Amarok. Nova generacija bo sicer sledila ukinitvi sedanje, vendar pa bo za njen razvoj poskrbel Ford, ki bo za ta namen vzel platformo svojega, na trgu precej uspešnejšega Rangerja.
Tretji steber povezovanja bo, kot napovedano višje prinesel razvoj dveh novih dostavnikov. Volkswagnov oddelek za gospodarska vozila bo tako poskrbel za razvoj mestnega dostavnika, Ford pa bo na drugi strani razvil novo vozilo v razredu dostavnikov z nosilnostjo ene tone.
Poleg sklenjenega dogovora pa se v prihodnosti obeta skupen razvoj tudi na nekaterih drugih področjih, med drugim tudi pri razvoju samovozečih avtomobilov. Obstaja namreč velika verjetnost za skupno investicijo v podjetje Argo AI, ki se ukvarja z razvojem platform za samovozeče avtomobile, vendar pa dokončen dogovor o tem še ni bil sprejet.