Daljšega obdobja krize in trenutnega stanja gospodarstvo ne bi preneslo.
Avtomobilski trg je že od začetka letošnjega leta v rdečih številkah. Tako januarja kot februarja je zabeležil sedemodstoten padec prodaje novih vozi v primerjavi z lanskim letom, najhujše pa, kot kaže, še sledi. Posledice COVID-19 se bodo v veliki meri pokazale že v marčevski statistiki. A po slabih obetih zaradi zaprtja tovarn po vsej Evropi vsaj nekateri proizvajalci že vidijo luč na koncu predora. Med njimi je tudi Volkswagen.
Vodja prodaje in marketinga največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu Juergen Stackmann je v izjavi za tiskovno agencijo Reuters dejal, da predvidevajo vrnitev v normalne tirnice v letošnjem poletju. Takrat naj bi se gospodarstvo v celotni Nemčiji vrnilo na stara pota. Dodal je še, da drugačnega scenarija tamkajšnje gospodarstvo preprosto ne bi preneslo. Njegov optimizem temelji tudi na optimističnih novicah iz Kitajske, kjer se gospodarstvo počasi že vrača v ustaljene tirnice.
Kljub vsemu se Stackmann zaveda, da virus do tedaj vseeno še ne bo ukročen in da se bo temu treba prilagoditi. »Naučiti se moramo živeti v prisotnosti virusa,« je nadaljeval v izjavi za javnost. Tudi zato pri Volkswagnu že razmišljajo, kako bi v proizvodnji zagotovili ustrezno varnostno razdaljo med delavci.
Omenjena kriza je, kot priznava Stackmann, razkrila še eno pomanjkljivost podjetja. To je pomanjkanje oziroma slabša učinkovitost spletnih storitev za stranke, ki bi bile v teh časih še kako dobrodošle. Ena od prioritet razvoja podjetja naj bi bila zato v prihodnosti prav razvoj tega področja.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem