Novinca bosta na trg prišla konec letošnje pomladi oziroma na začetku poletja.
Vprašanje: kateri je tisti element, ki avtomobil naredi športen? Jasno, s stališča voznika so to motor, podvozje, zavore in še bi lahko naštevali. Če se postavimo v vlogo oblikovalca ali (laičnega) opazovalca, pa je to zagotovo avtomobilska zunanjost. In tega se še kako dobro zavedajo tudi pri Volkswagnu, kjer so svojo paleto športnih dodatkov za karoserijo razširili na dva najnovejša (če izvzamemo novega Touarega, ki šele prihaja na trg) športna terenca, modela T-Roc in Tiguan Allspace.
Volkswagen tako že nekaj časa vozila s športno zunanjostjo označuje z oznako R-Line in nič drugače ne bo niti pri omenjenih križancih. T-Roc bo z nadgradnjo prejel nova platišča s presekom 19 palcev, športno vzmetenje, daljši spojler na zadnjem delu vozila, širše in črno obarvane blatnike, nižje pragove in značke 'R-Line', da se bo brez dvoma vedelo, za kakšen avtomobil gre. Notranjost bosta v športnem duhu zaznamovala obilica kroma, ogljikovih vlaken in ambientalna LED-osvetlitev. Volan bo seveda na spodnjem delu športno prirezan.
Na motornem področju brez novosti
Pri Tiguanu Allspaceu pretiranih novosti ne bo. Ne nazadnje paket R-Line poznamo že iz krajše različice, ki ima tako kot ravnokar predstavljena različica Allspace poudarjene stranske pragove, jedro odvijača obarvano v klavirsko črno barvo in strešni spojler v barvi karoserije, če povzamemo le najpomembnejše lastnosti.
Tiguan Allpace R-Line bo na voljo zgolj z dvolitrskim motorjem TDI z močjo 150 in 190 'konjev', moč bo mogoče prenašati zgolj na sprednji, ob doplačilu pa hkrati tudi na zadnji kolesni par, za kar bo skrbela sedemstopenjska avtomatika ali pa šeststopenjski ročni menjalnik. Nekoliko več izbire bo, kar se motorjev tiče, pri T-Rocu, kjer bodo kupci lahko izbirali med 1,5- in dvolitrskim bencinskim motorjem ter dvolitrskim dizlom, prav tako pa bo mogoče izbirati med ročnim in avtomatskim menjalnikom, medtem ko bo štirikolesni pogon rezerviran za večja motorja.