Volkswagen Touareg naj bi se dobro znašel tudi na slabših terenih

2. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Prvim kupcem v Nemčiji bo na voljo na začetku julija.

Še 17 tednov nas loči od prihoda nove, tretje generacije Volkswagnovega premijskega SUV-a Touarega, ki smo jo že kar nekaj časa čakali. Aktualna generacija, ki so jo v ZDA nehali izdelovati lani, bo namreč letos praznovala že osem let od predstavitve, kar po drugi strani ni prav nič dlje, kot je na cesti zdržala prva generacija omenjenega terenca. Očitno so pri Volkswagnu prepričani, da jim z vsako izvedbo uspe izdelati tako dober avtomobil, da pogostejše menjave generacij enostavno niso potrebne.

Osem let je sicer v avtomobilskem svetu dolga doba, v kateri se zahteve kupcev in ponudba konkurence lahko močno spremenijo, kar pri novem Touaregu upoštevajo Volkswagnovi inženirji. Čeprav bo avtomobil – po fotografijah delno zamaskiranih prototipov sodeč – ohranil prestižno podobo zunanjosti, pa naj bi novinec omogočal precej boljšo vožnjo po zahtevnejših terenih, za kar je treba zasluge pripisati novemu vzmetenju, ki je sestavljeno iz individualno nastavljivih stabilizatorjev. V kombinaciji z aktivnim podvozjem naj bi bil avtomobil skorajda imun proti nagibanju karoserije.

Notranjost po zgledu Passata in Arteona, a še nekoliko bolj dodelana

Velik poudarek je Volkswagen namenil notranjosti novinca, ki jo bo v skladu z novimi smernicami, določenih s Passatom in Arteonom, zaznamovala armaturna plošča z navidezno 'neskončnimi' prezračevalnimi režami. Ta bo močno prečiščena, saj bo večina kontrol za nadzor klimatske naprave, informacijsko-komunikacijskega sistema in drugih naprav prestavljena na dva za dotik občutljiva zaslona z dimenzijami 12 in 15 palcev, združenih v eno celoto. Za večji občutek prestiža in udobja bo Touareg opremljen z zadnje čase skorajda nepogrešljivim dodatkom v razredu prestižnih avtomobilov – ambientalno osvetlitvijo notranjosti.

O motorizaciji novega SUV-a pri Volkswagnu za zdaj še molčijo. Navsezadnje je do predstavitve še štiri mesece in veliko testnih kilometrov – skupno naj bi jih prevozili tri  milijone. Neuradno pa se omenja, da naj bi bil avtomobil deležen enake motorizacije kot ravno predstavljeni Audi A6, torej dva trilitrska šestvaljnika (bencinski in dizelski), katerima pa naj bi se pridružila dvolitrski bencinski motor z močjo 220 'konjev' in hibrid z bencinskim trilitrskim motorjem ter skupno močjo vsaj 400 'konjev'.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel