Hkrati zaustavlja oziroma zmanjšuje proizvodnjo še treh drugih ključnih modelov, tudi Golfa 7, ki še ostaja prisoten na nekaterih trgih.
Volkswagen je bil eden izmed najglasnejših zagovornikov čim hitrejšega zagona proizvodnje novih avtomobilov, posledično pa je bil tudi med prvimi, ki so se odločili za takšen ukrep. Proizvodnjo so tako zagnali že 27. aprila, od tedaj pa se je na delo skupaj vrnilo okrog 45.000 delavcev. A, kot vse kaže, so se za proizvodnjo odločili prezgodaj – pa ne zaradi bolezni oziroma morebitne nove širitve med zaposlenimi, temveč zaradi stanja na trgu.
Kot je znano, je namreč gospodarska dejavnost po vsem svetu v preteklih tednih močno upadla, gospodarstvo v EU pa naj bi v letošnjem letu zabeležilo kar sedemodstotni padec. Posledično je prišlo do tega, da so potrošniki postali precej bolj previdni pri večjih nakupih, v praksi pa se to kaže kot močan upad prodaje novih vozil, s katerim se soočajo v podjetju iz Wolfsburga. Upoštevajoč celoletno dosedanjo prodajo, so pri Volkswagnu letos (zaenkrat) utrpeli 61-odstotni upad prodaje novih vozil.
Na 'odmor' tudi Tiguan in Tarraco
Kljub slabi prognozi se v podjetju ne nameravajo odločiti za zaustavitev proizvodnje. Delavci namreč že zdaj delajo po prilagojenem urniku (in z zmanjšano zmogljivostjo), v vodstvu podjetja pa ob tem pravijo, da imajo še dovolj manevrskega prostora, da proizvodnjo še nekoliko zmanjšajo, ne da bi morali pri tem nazaj na čakanje poslati katerega izmed delavcev.
A brez skrajnih ukrepov vseeno ne bo šlo. V podjetju so tako sprejeli odločitev, da do nadaljnjega zmanjšajo (ukinijo eno izmeno) proizvodnjo štirih od najbolje prodajanih modelov, to so še vedno sveži Golf 8, Golf 7, ki kljub nasledniku še vedno ostaja v proizvodnji za nekatere manj zahtevne trge, hkrati pa začasno zaustavijo proizodnjo najbolje prodajanega križanca znamke, Tiguana in največjega Seatovega križanca Tarraca. Zaustavitev naj bi bila izvedena v prihodnjih dneh, do kdaj bo trajala, pa zaenkrat še ni znano.