Pri volkswagnu bodo pošteno zategnili pas - kje vse se bo poznalo?

7. 12. 2023 | Miha Rušnik
Deli

V internem dokumentu razkrivajo, kako nameravajo do leta 2026 privarčevati 10 milijard evrov.

Tudi največja avtomobilska znamka na stari celini ni imuna na trenutno inflacijo, upad povpraševanja električnih vozilih in vse hujšo konkurenco v industriji. Reuters piše o Volkswagnovem poročilu, v katerem razkrivajo, kako bodo do 2026 privarčevali 10 milijard evrov in donostnost prodaje zvišali na 6,5 odstotka; lani je ta znašala 3,6 odstotka.

Volkswagen

Delavcev sicer ne bodo odpuščali, poslužili pa se bodo predčasnih in delnih upokojitev. Šef znamke Thomas Schaefer je povedal: "V prihodnosti bomo morali pri Volkswagnu na številnih področjih delati z manj ljudmi. To ne pomeni več dela za manj ljudi, temveč odpravljanje starih navad in konec podvajanja prizadevanj in neučinkovitosti."

Volkswagen

Očitno bodo nazaj v predal pospravili tudi idejo o novem centru za raziskave in razvoj v Wolfsburgu - tako bodo privarševali 800 milijonov evrov. Poleg tega bodo življenjski cikel izdelkov s 50 mesecev skrajšali na 36, skrajšali proizvodne čase in omejili možnosti izbire pri modelih. Preglavice jim namreč zaradi najrazličnejših težav (tudi primakljaja delov zaradi poplav v Sloveniji) povzroča počasna proizvodnja avtomobilov.

Ne spreglejte

Volkswagen

Do konca novembra je iz tovarn zapeljalo 453.000 Volkswagnov in upajo, da se bo ta številka do konca leta povzpela na 500.000, kar pa je precej manj od predkoronskega povprečja. V obdobju med 2010 in 2020 je namreč letno povprečje znašalo 780.000 avtomobilov. O ukrepih se morajo uskladiti, upajo da do konca leta.Predstavniki delavcev in dežele Spodnja Saška predstavljajo več kot polovico izvršnega odbora znamke, tako da imajo poleg vodilnih v podjetju veljavno besedo.

Volkswagen

Preberite še: Kako je živeti s Teslo Model S z največ prevoženimi kilometri na svetu?

BONUS VIDEO: Navdihujoča zgodba naše vrhunske balerine: ona je to, kar je Luka Dončić v košarki

 

 

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj