Touareg je bil prvi Volkswagnov terenec in je del svojega oblikovnega genskega materiala prenesel na vse bodoče modele in križance SUV. Z malce zamude je zdaj tudi na naših cestah.
Tretja generacija največjega Volkswagnovega modela je na trgu že od leta 2018 in Touareg si je v tem času pridobil kar nekaj zvestih kupcev. Kako si drugače razlagati dejstvo, da je v svojem segmentu še pred prenovo na drugem mestu, njegova prodaja pa je bila skozi vsa leta zelo stabilna, kot se je pohvalil tudi direktor znamke Marko Škriba, saj trgovci še vedno prodajo kakšnih deset vozil na mesec. Prenova tega modela je tudi zadnja Volkswagnova novost letos, saj jih nekaj zamuja (ID.7, T-Cross), razloge pa gre iskati v še vedno neurejenih dobavah.
Touareg je tehnološki zastavonoša
Zdaj je za največjega terenca, ki je na neki način tudi tehnološki, na vrsti prenova. Volkswagnovi oblikovalci so se lotili zlasti prednjega dela in maske, ki sta nekoliko osvežena, povsem novo grafično podobo pa imajo žarometi, ki so matrični LED ali iQ.LED, kot tej napredni tehnologiji osvetlitve pravijo pri znamki. Nova je tudi grafika zadnjih luči, med njima pa je zdaj osvetljen pas z osvetljenim logotipom VW. Drugih večjih sprememb zunanjosti ni, saj so tudi mere tega 4,9 metra dolgega modela ostale enake.
Sistem dveh povezanih notranjih zaslonov Innovision ostaja enak, je pa poslej del serijske opreme. Spremenili so mu grafiko in dodali nekaj novih funkcij. Ravno tako so novi masažni sedeži z osmimi pnevmatskimi blazinicami, ki se napihnejo za kar šest centimetrov.
Zračno vzmetenje, aktivni stabilizator ...
Zdaj je serijsko zračno vzmetenje, ki mu lahko lastnik doda še štirikolesno krmiljenje in električni stabilizator za več vozne dinamike. Nov je senzor obremenitve strehe, ki zaznava težnostno obremenitev na najvišjem koncu in prilagaja delo varnostnih sistemov. Nov je tudi napredni sistem samodejnega parkiranja (Remote Park Assist), ki deluje preko pametnega telefona in olajša predvsem vstope ter izstope na tesnih parkiriščih.
Samo dva modela oziroma opremi in dva ustrezna motorja bodo na voljo pri nas. Vstopni model, ki ga zaradi zmogljivega dizla in izdatnega paketa opreme še komaj lahko tako imenujem, poganja trilitrski TDI-motor (210 kW, 286 KM) v kombinaciji z opremo R-Line, vrh ponudbe pa predstavlja Touareg R. Gre za priključni hibridni model, ki ga poganja kombinacija motorja 3.0 TSI V6 in e-motorja s sistemsko močjo kar 340 kilovatov (462 KM).
Kaj?
Prenova tretje generacije največjega VW modela in hkrati prvega terenca.
Kaj je novega?
Decentna prenova prednjega in zadnjega dela, nekaj nove tehnike in več opreme.
Za koliko?
Le dva modela sta na voljo – TDi za dobrih 74 tisočakov in R za nekaj več kot 102 tisočaka.
Preberite še: Kitajska električna ofenziva naplavlja tudi prve žrtve
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere