Pri znamki Volkswagen imajo tudi v Sloveniji pred seboj skoraj celo leto, ki ga bodo zaznamovale številne (pomembne) novosti. Prenova modela T-Cross je začetek, kmalu sledita še Passat in Tiguan, kup novih verzij električnih modelov, ... Ampak najprej ...
Zanimivo je spremljati spremembe želja in preferenc kupcev v nekaj letih, čemur proizvajalci seveda vestno in hitro sledijo. Karoserijska oblika terencev ali SUV modelov vztrajno raste (proti 58 odstotkom) - prisekan zadek ali hatachback modeli vztrajno izgubljajo delež (dobrih 33). Še najbolj stabilna je kombijevska ali karavanska oblika, ki z dobrimi osmimi odstotki v zadnjih letih ni izgubila prav dosti.
T-Cross v najpopularnejši segment A0
T-Cross spada v segment križancev ali SUV modelov A0, kjer je Volkswagen dobro zastopan - poleg omenjenega sta tu še nekaj večji T-Roc in kupejevski Taigo. Tako da zadovoljno povedo, da v tem segmentu, kjer ima SUV karoserijska oblika zdaj že 56 odstotkov (!), vzamejo njihovi modeli kar tretjino trga (T-Cross je sicer tukaj šesti, vodi pa Renaultov Captur). Pri tem je treba omeniti še, da je to pri nas trenutno največji segment z več kot 43 odstotki trga.
Kar nekaj novosti in optimistični načrti
No, s prenovo bi se lahko kaj spremenilo, sploh glede na precej optimistične cilje, saj želijo prodati več kot 1260 osveženih T-Crossov v tem letu. in osvežitev je seveda malce obsežnejša, da bi jo lahko opredelil kot kozmetiko - kaj dosti več pa spet ne. Nova je maska in preoblikovani so odbijači, svetlobna letvica povezuje nova žarometa (vselej v LED tehniki), matrični žarometi so opcijski. Na zadau je svetlobni pas širši, z matrični žarometi pa pride še nov, značilen svetlobni podpis.
Več je sprememb v notranjsoti, kjer je največ poudarka na bolj kakovostnih materialih, predvsem na oblogi vrat, armaturne plošče, dodani so novi dekorji, prevleke sedežev so iz trajnostnih materialov ... Osrednji zaslon je prostostoječ in velik vsaj 8 palcev (opcijsko 9,2), več je funkcionalnosti in opreme. Pri pogonih in mehaniki nič novega - no, skoraj. Litrski trivaljnik, ki tvori večino ponudbe, je v močnejši izvedbi pridobil štiri kilovate in zdaj zmore 85 kW (115 KM), v ponudbi pa je še šibkejša verzija s 70 kW (95 KM) in 1,5-litrski štirivaljnik v izvedbi EVOII s 110 kW (150 KM). Bolj natančno o novostih pa na tej povezavi!
In cene ...
Zanimiv je malce manj agresiven cenovni pristop. Vstopna verzija Life je sicer nekaj dražja od predhodnika, toda po očiščenem' ceniku (glede na opremo) je celo 119 evrov cenejša (22.810 eur)! Pri verziji Style je razlika še večja in znaša skoraj 850 evrov (čeprav je absolutno novinec dražji za skoraj 1800 evrov). No, ob tem ponujajo pri Volkswagnu še 1000 evrov popusta in dodatnih 500, če se odločite za njihovo financiranje. Ki velja tudi za akcijski model 4All (res obširen paket opreme po akcijski ceni).
Preberite še
- Renault ... kaj zdaj? Zdaj je na vrsti... ja uganili ste - legendarni model, ki je nastajal tudi v Novem mestu
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji