Volkswagen Transporter s izvedbami in 11 različnimi pogonskimi možnostmi presega predhodnika.
Pri novem VolkswagnovemTransporterju, ki je sicer nekoliko spremenjeni dvojček Fordovega Transita Customa, je na voljo široka ponudba kombinacij karoserije, tovornega prostora in pogonskih sklopov, kar pomeni, da je bolje kot kdaj koli prej pripravljen na različne vrste uporabe. Nova generacija Transporterja se v Sloveniji ponaša tudi s štiriletnim jamstvom za nova vozil ter z eno najbolj razvejanih servisnih mrež v Evropi.
Transporter je multitalent za prevoz vseh tovorov z maso do 1,33 tone. V tovorni prostor je mogoče namestiti dve, v model z dolgo medosno razdaljo pa celo tri evro palete ali kar celo delavnico, vključno z 230-voltnim električnim napajanjem. Odvisno od različice se v njem lahko vozi do devet oseb. Širok nabor izvedb Transporterja temelji na 13 karoserijskih različicah z zaprtim tovornim prostorom, kesonom alii v kombinirani oziroma potniški izvedbi.
Vsi modeli so na voljo z običajno in podaljšano medosno razdaljoz izjemo izvedbe z odprtim tovornim prostorom. Mobilnemu delovnemu mestu je prilagojena tudi serijska digitalna arhitektura armaturne plošče. Dodatno varnost nudijo inovativne rešitve, kot je opcijsko digitalno notranje vzvratno ogledalo, na zaslon katerega se projicira slika zadnje kamere, in tako tudi pri zaprtem furgonu omogoča optimalen pogled nazaj.
Novost je alternativa turbodizelskemu pogonu v obliki priključnohibridnega in električniga pogona. Osnovni motor je turbodizelski štirivaljnik z direktnim vbrizgavanjem z močjo 81 kW (110 KM) in ročnim menjalnikom. Naslednjo stopnjo po moči predstavlja močnejši motor s 110 kW (150 KM), ki je na voljo tudi z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Najzmogljivejši dizelski model razvije 125 kW (170 KM) in je serijsko kombiniran z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Kot alternativo pogonu na sprednji kolesni par je motorja TDI z močjo 110 in 125 kW mogoče naročiti s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki je v tem primeru pri 110-kilovatni različici vključen serijsko.
Osnovna izvedba Transporterja je zasnovana za vleko tovora z maso do 2.000 kilogramov, pri ostalih motorjih pa se priklopna obremenitev poveča na do 2.800 kg. Transporter s priključnohibridnim pogonom omogoča priklopno obremenitev do 2.300 kilogramov. Enako težko prikolico lahko velečtea električna Transporter in Caravelle. Nenazadnje je Transportet na voljo v številnih karosrijskih barvah, ki tvorijo kar 58 različnih barvnih kombinacij.