Drugi član družine GTX bo kupejevsko oblikovan križanec.
Prvi mednarodni avtomobilski salon IAA v Münchnu se počasi približuje, s tem pa tudi novosti, ki bodo tam predstavljene – kar nekaj izmed njih bo tudi precej atraktivnih. Eden izmed tistih, na katerega bodo pri Volkswagnu med kupci športnih avtomobilov računali v prihodnje in bo posledično deležen najmočnejšega soja žarometov je prav gotovo tudi ID.5, ki se bo v bavarski prestolnici predstavil v različici GTX.
ID.5 bo pravzaprav prvi povsem električni križanec znamke Volkswagen, zasnovan na platformi MEB, navkljub kamuflažni preobleki, pa je jasno, da vsebuje vse oblikovalske elemente, ki sta jih napovedala že ID.3 in ID.4, vključno s privzdignjeno bočno linijo v zadku, sprednjimi LED matričnimi žarometi in pa mrežo v sprednjem odbijaču z vzorcem satovja, ki je tudi osvetljena na levi in desni strani.
Neuradno bistvo že razkrito
Pri Volkswagnu pred uradno premiero sicer razkrivajo, da bo novinec, ki bo po ID.4 GTX drugi član družine električnih športnikov serijsko opremljen z dvema elektromotorjema, kar posledično pomeni, da bo ponujal štirikolesni pogon. Baterijski sklop, tradicionalno postavljen pod dno avtomobila in med obe osi pa bo medtem ponujal do 497 kilometrov električne avtonomije z enim polnjenjem.
No, na drugi strani pa je medtem že znanih tudi precej neuradnih podatkov. Tako naj bi kapaciteta električne baterije znašala 77 kilovatnih ur, za pogon pa naj bi skrbela dva elektromotorja z močjo 110 kilovatov vsak. S tem naj bi pri Volkswagnu zagotovili pospeške do 100 kilometrov na uro v 6,2 sekundah. Za primerjavo: (domenvno) približno enako velik, a malenkost močnejši Tiguan R z enakim izzivom opravi v manj kot petih sekundah.