ID AERO bo v serijski izvedbi globalni avtomobil, izbira kitajskega trga za predpremiero pa ni presenečenje, saj ga pri Volkswagnu vidijo kot najbolj obetavnega za prodajo električnih vozil. Na podlagi svoje regionalne strategije želi Volkswagen postati vodilni dobavitelj trajnostnih vozil na Kitajskem, leta 2030 je načrtovano, da bo vsaj vsako drugo prodano vozilo na Kitajskem električno vozilo. Šesti član družine ID. izstopa z izrazito elegantno obliko, aerodinamično silhueto, z značilnimi svetlobnimi telesi, ki jih sestavljajo svetilne diode in tudi s prostorsko razkošno notranjostjo
Konceptno vozilo je dolgo skoraj pet metrov, streha se v slogu kupeja elegantno nagne nazaj in prispeva k doseganju odličnega koeficienta upora 0,23. Volkswagnova modularna platforma (MEB) dodatno omogoča kratke previse, dolgo medosno razdaljo in prostorno potniško kabino. Aerodinamično oblikovan sprednji del in streha zagotavljata optimalen pretok zraka nad vozilom.
Pretok zraka umirja rahlo vlečen zadnji del z ločilnim robom. Športna 22-palčna dvobarvna platišča so oblikovana v stilu turbine in so vgrajena poravnano v ohišje koles. Klasične kljuke na vratih zamenjajo osvetljene površine na dotik, ki še dodatno zmanjšajo upor. ID. AERO je opremljen z zmogljivo litij-ionsko baterijo s 77 kilovatnimi urami, ki omogoča doseg do 620 kilometrov (WLTP), zaradi česar je limuzina primerna za dolge razdalje.
Proizvodna oziroma serijska izvedba za Kitajsko naj bi šla v prodajo v drugi polovici leta 2023. Volkswagen istočasno načrtuje tudi začetek proizvodnje evropske serijske različice v tovarni v nemškem Emdnu. AERO bo v prihodnosti na voljo po vsem svetu – tudi v Severni Ameriki. Emden bo s serijsko proizvodnjo električnih vozil ena prvih tovrstnih Volkswagnovih tovarn v Spodnji Saški in bo odločilno prispeval k elektrifikaciji palete modelov in zmanjšanje emisij CO2 celotnega voznega parka novih vozil.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj