Kitajski lastnik švedske blagovne znamke naj bi vse znamke lastnega portfelja združil pod eno.
Podjetje Geely je leta 2010 brez dvoma odigralo odločilno vlogo pri reševanju švedske avtomobilske znamke Volvo. Ta je po izbruhu krize pod okriljem Forda krenil po Saabovi poti proti propadu, a so pri Geelyju uzrli njegov potencial in po eni strani rešili podjetje pred propadom, po drugi pa dobili dostop do švedske tehnologije. Pri Geelyju so Volvu vsaj kar se tiče imena prepustili vso svobodo in je tako na trgu še vedno nastopala kot lastna znamka.
Kot vse kaže, se pri Geelyju in Volvu deset let po združitvi obetajo precejšnje spremembe. Geely naj bi, kot je v uradni izjavi za javnost razkril predsednik holdinga Geely Li Shufu, namreč razmišljal o tem, da bi obe avtomobilski znamki združil pod eno ime in eno streho. Za nameček naj bi se jima med drugim pridružili tudi podjetji Polestar in Lynk&Co.
Kdaj bo do združitve prišlo – novico od tem so objavili tudi na Volvovi uradni spletni strani – še ni znano, prav tako ni jasno, pod katerim imenom bodo prodajali avtomobile v prihodnje. Z omenjeno združitvijo naj bi sicer še okrepili povezanost obeh podjetij in pripomogli k hitrejšemu razvoju, še posebno sedaj, ko je Geely z nakupom deleža v Daimlerju pridobil tudi dostop do znanja in rešitev nemške avtomobilske znamke Mercedes-Benz.