V skladu z novim pristopom so tako že napovedali, da se ne bodo udeležili avtomobilskega salona v Ženevi prihodnje leto.
Avtomobilski proizvajalec Volvo je zadnje čase sredi nove pomladi. V zadnjih štirih letih so Švedi zamenjali skoraj celotno floto vozil (izjema za zdaj ostaja le V40), poleg tega pa se ji je pred kratkim pridružil še povsem nov model, majhen križanec z oznako XC40. Z osvežitvijo podobe – pri čemer je še več sprememb in napredka napovedanega na področju pogonskih sklopov – pa pri Volvu napovedujejo nov pristop k strankam.
Novo poslovno strategijo so pri Volvu začeli ravno s predstavitvijo omenjenega križanca, ki je potekala v sklopu milanskega tedna mode lani, in nato nadaljevali predstavitev modela V60 v eni izmed predmestnih sosesk Stockholma. Model S60, ki bo naslednji prišel v prodajne salone, bo debi doživel v drugi polovici tega meseca ob odprtju nove tovarne znamke Volvo v mestu Charleston v ameriški zvezni državi Južna Karolina.
Avtomobilski saloni morajo stopiti v korak s časom
Razlog za tovrstne spremembe pa so, kot navajajo pri Volvu, globalne spremembe v avtomobilski industriji. »Nenehne spremembe v avtomobilski industriji hkrati ustvarjajo novo populacijo kupcev naših vozil. Fizična udeležba tradicionalnih dogodkov v avtomobilski industriji ni več smiselna. Naše predstavitve moramo prilagoditi tehnologiji in sporočilu, ki ga z novimi izdelki prinašamo,« je bil jasen Björn Annwall, podpredsednik oddelka za strategijo pri Volvu.
Kljub temu pa napovedana odpoved udeležbe salona v Ženevi leta 2019 po besedah Annwalla ne pomeni, da so pri Volvu dokončno odpisali avtomobilske salone. »Avtomobilskim salonom se ne odpovedujemo. Pričakujemo pa, da se bodo dogodki v avtomobilski industriji, kakršen je tudi avtomobilski salon v Ženevi, v prihodnosti še naprej razvijali, zato dopuščamo možnost, da se na neki točki znova vrnemo.«