dvolitrski turbobencinar izvira neposredno iz vztrajnostnih dirk.
Ko so si pri Volvu pred desetletji zamislili izdelavno povsem novega modela, P1800, v mislih zagotovo niso imeli športnega avtomobila, pač pa potovalni kupe, ki bo nudil udobje štirim potnikom na dolgih razdaljah. Vendar pa se mu je zgodilo to, kar se je zgodilo številnim drugim modelom znamke Volvo. V roke so ga dobili pri sestrskem podjetju znamke Polestar, podjetju Cyan in pripravili prvovrstno mešanico starega in novega.
Pri Cyanu so prepoznavno obliko avtomobila obdržali skoraj povsem nespremenjeno, novi so le širši koloteki, pragovi, spredni podaljšek in pa prepoznavna svetlomodra barva. Že velika kolesa pod katerimi se skriva nov zavorni sistem AP Racing, par vilic vpetja koles (po ena na spodnji in zgornji strani kolesa) in pa po trdoti prilagodljivo vzmetenje, del katerega so tudi hidravlični blažilniki, ki so jih pri Cyanu izdelali sami.
Seveda pa je glavna novost avtomobila skrita pod motornim pokrovom. Tam se namreč skriva dvolitrski turbo štirivaljnik, prevzet iz dirkalnega Volva S60 TC1. Gre za motor, ki proizvede kar 420 'konjev' oziroma 309 kilovatov moči, poleg tega pa še 455 njutonmetrov navora. Kaj to pomeni v praksi pri Cyanu ne razkrivajo, a glede na to, da gre za agregat z bogato dirkaško zgodovino je pričakovati pravega športnika.
Posebno pozornost so inženirji sicer namenili šasiji vozila. Ta bo namreč prenašala precej več moči kot v originalu, zato so se inženirji odločili, da bodo zamenjali z novo. „Veliko, večina avtomobilov iz tega obdobja danes ponuja manj vozniških užitkov kot nekoč. Mi pa smo na drugi strani izdelali povsem novo šasijo, ki ponuja neposreden, analogen občutek stika s cesto, a s precej boljšim nadzorom,“ je dejal Mattias Evensson, vodja ekipe inženirjev.
Retro pridih pa je opaziti tudi v kabini. Tako je recimo arkaturna plošča z izjemo dodanih merilnikov ostala skoraj povsem nespremenjena, na njej je še vedno nameščeno vzvratno ogledalo, pa so podobni tudi vratni paneli. Seveda pa so na drugi strani tu dirkalen volanski obroč, školjkasta sedeža s štiritočkovnimi varnostnimi pasovi in celo delna varnostna kletka, zaradi katere vstop v vozilo nikakor ne bo enostaven.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere