Za marsikaterega lastnika švedskega avtomobila zna biti nadaljnje lastništvo prava nočna mora.
Volvo Cars je uradno potrdil, da spletne storitve za kupce in servisni centri v Rusiji ne delujejo več. Informacija, da je mobilna aplikacija Volvo Cars prenehala delovati že 25. septembra, se je najprej razširila na specializiranem forumu lastnikov švedskih prestižnih avtomobilov, zdaj pa je od proizvajalca prišla še uradna potrditev.
Kot so sporočili pri švedskem proizvajalcu, so za ruske kupce onemogočili mobilno aplikacijo, storitev za izmenjavo tehničnih podatkov s trgovci znamke in tudi sistem, s pomočjo katerega bi servisni centri lahko diagnosticirali okvare avtomobila in posodobili programsko opremo. Volvo Cars to odločitev pojasnjuje z zahtevo po spoštovanju sankcij, ki jih je proti Rusiji uvedla Evropska unija.
Hkrati so poudarili, da omejitve veljajo za vse avtomobile Volvo, dostavljene v Rusijo, tudi pri iskanju servisne podpore v drugi državi, niso pa pojasnili, ali je takšno odločitev mogoče razumeti tudi kot zavrnitev garancijskega servisa.
Aplikacija je omogočala lociranje avtomobila s pomočjo mobilnega telefona, daljinski zagon motorja, zapiranje ali odpiranje oken in vrat ali začetek ogrevanja motorja pred hladnim zagonom. Poleg tega je postalo nemogoče izdelati dvojnik kontaktnega ključa, zato tisti, ki ga bodo izgubili, ne bodo mogli več uporabljati avtomobila.
Preberite še: Test: Ford Focus ST Track Pack - Ekstremist
BONUS VIDEO: Mini Cooper je modni dodatek, ki je v resnici eden najbolj zabavnih avtomobilov na trgu
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj