Volvo zato pripravlja novo omejeno serijo modela S60 z oznako R-Design.
Lani sta Volvo in Polestar napovedala razhod in ločeno prihodnost, pri čemer se je Polestar usmeril v izdelavo lastnih avtomobilov z električnimi in hibridnimi pogonskimi sklopi. Številne ljubitelje športnih izvedb vozil znamke Volvo je razhod nedvomno spravil v slabo voljo, a prav ti so bili nato še toliko bolj veseli, ko je Volvo pred dnevi najavil omejeno serijo vozil nove generacije modela S60 z dodatkom Polestar Engineered v imenu.
Le redki od omenjenih ljubiteljev znamke pa so na koncu prišli na svoj račun. Kasneje se je namreč izkazalo, da bo serija zelo omejena, saj bo izdelanih le 20 vozil, prav vsa pa bodo namenjena kupcem v ZDA. Ti bodo zanje prek storitve Care by Volvo plačevali 1.100 dolarjev (944 evrov) mesečnega stroška, ob naročilu vozil pa so morali plačati še 500 dolarjev (429 evrov) pologa. Svoja vozila bodo prejeli v letu 2019.
Med klasičnim T8 in Polestarjem
Sodeč po majhni količini vozil S60 Polestar Engineered, ki jih Volvo načrtuje izdelati, je bilo nekako pričakovati, da bodo prav vsi avtomobili svoje kupce našli zelo hitro, a je povpraševanje vendarle preseglo vsa pričakovanja. Zgolj 39 minut je trajalo, da so pri Volvu zbrali naročila za vseh 20 vozil.
Kot odziv na veliko zanimanje za omejeno serijo modela S60 so se zato pri Volvu odločili, da bodo pripravili novo omejeno serijo vozil S60 z oznako R-design. Dvesto vozil bo izdelanih v sklopu omenjene serije, tako kot močnejši bratje pa bodo imeli tudi ti pod pokrovom motorja hibridni pogonski sklop z oznako T8, a brez dodatne motorne moči. Voznik bo imel tako še vedno na razpolago 'zgolj' 400 'konjev' oziroma 298 kilovatov moči, a bo imel zato na voljo bolj odzivno stopalko za plin in še hitrejši menjalnik – vse po zaslugi Polestarja in njegovih inženirjev.