Nov konfigurator jim bo omogočil, da si bodo 'svoj' avtomobil podrobno ogledali že v digitalni obliki, še preden bo sploh narejen.
Volvo se je v zadnjem času poleg elektrifikacije posvetil komunikaciji s strankami oziroma novim načinom prodaje ter ponudbe svojih vozil. Tako je z lansiranjem modela XC40 uvedel novo možnost najema vozila, pri čemer bo 'kupec' ali bolje rečeno uporabnik avtomobila vsaki dve leti prejel drug avtomobil, za fiksen mesečni znesek pa bo deležen nekaterih drugih storitev, kot je servisiranje vozil. Že v teh dneh pa prihaja še ena novost.
Volvo se je tako v želji po vzpostavitvi čim boljše prodajne izkušnje odločil nadgraditi svoj proces prodaje novih vozil. Namesto da bi od kupcev zahteval obiskovanje različnih trgovcev z (njihovimi) vozili, jim bo tako omogočil, da svoje vozilo naročijo prek prenovljene spletne strani in vgrajenega konfiguratorja. Tam pa ne bodo navedene le gole informacije, temveč bo Volvo omogočil podroben pregled vozila, ki si ga posameznik želi izbrati in naročiti. Tako mu bosta na voljo natančen vpogled in izbor platišč, barv zunanjosti ter notranjosti, materialov, motorja ... Izbrane specifikacije se bodo nato zabeležile in po želji shranile na uporabnikov računalnik oziroma, če bo posameznik tako želel, 'potovale' naprej do izbranega trgovca, ki bo potencialnemu kupcu pripravil predračun za takšen avtomobil.
»Naša industrija se spreminja. Namesto da bi le proizvajali in prodajali avtomobile, bomo strankam zagotovili svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način,« je povedal Håkan Samuelsson, izvršni direktor podjetja Volvo Cars. »Strankam ponujamo dostop do avtomobila, vključno z novimi privlačnimi storitvami, kadarkoli in kjerkoli jih želijo.«