Lansko leto je znamka dobila svoj prvi prodajni prostor, ki pa se je sedaj razvil v pravi salon DS Store
Lansko leto je bilo za znamko DS v Sloveniji prelomno. Prvič, odkar se je znamka leta 2015 osvojila izpod okrilja Citroëna je namreč domači zastopnik na trg pripeljal ne enega, pač pa kar dva povsem nova modela, tekom leta pa je postalo jasno, da sledita še dva. Oba nova modela, DS3 Crossback in DS7 Crossback sta ob tem dobila svoj prodajni kotiček. No, pri podjetju AC Mobil so že tedaj hiteli pojasnjevati, da bodo v letošnjem letu naredili korak naprej in iz kotička, DS Cornerja ustvarili pravi prodajni salon, DS Store. Obljubo so naposled tudi uresničili.
Pred dnevi je tako podjetje, ki je od nedavnega del mednarodne skupine Emil Frey na Baragovi ulici 7 v Ljubljani odprlo nov prodajni salon DS Store Ljubljana. Gre za enega izmed preko 400 salonov mlade francoske znamke, ki je sicer prisotna v 41 državah po svetu, hkrati pa prvega na naših tleh.
Nov prodajni salon, v katerem so oblikovalci želeli obiskovalcem ustvariti občutek francoske prestolnice Pariz se sicer razprostira na 250 kvadratnih metrih površine, razdeljen pa je v štiri sklope: razstavni prostor vozil (skupaj s konfiguratorjem), DS virtualna resničnost, kjer bo moč virtualni pregled vozila, kotiček DS Savour-Faire s predstavitvijo oblikovalskega kotička znamke oziroma njenih posebnosti in Experience module, namenjen pogovoru med potencialno stranko in svetovalcem.
Kot pojasnjujejo pri znamki DS oziroma njenemu zastopniku je bil cilj novega prodajnega salona odmik od klasičnih avtomobilskih prodajaln, namesto tega pa so želeli ustvariti luksuzen modni butik. To naj bi nenazadnje želeli doseči tudi z dišavami, ki jih je posebej za znamko DS razvil francoski parfumer Antonie Lie.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del