Po enajstih letih Santana Motors zaganja proizvodnjo in predstavlja dizelsko in priključno hibridno izvedbo odprtega terenskega dostavnika.
Španski avtomobilski proizvajalec Santana Motors uradno začenja novo poglavje v svoji zgodovini z vrnitvijo k proizvodnji vozil v svoji zgodovinski tovarni v Linaresu v Andaluziji. Štirinajst let po zaprtju tovarne se španska znamka vrača na trg s paleto odprtih terenskih dostavnikov, ki jih bodo prodajali predvsem na južnoameriških trgih.
Podjetje Santana Motors, ustanovljeno leta 1956, je svoje ime najprej povezala z Land Roverjem, nato s Suzukijem in končno z Ivecom, pri čemer je bil Massif zadnji model pred zaustavitvijo proizvodnje leta 2011.
Santana 400D je najbolj tradicionalna različica nove modelne palete in je namenjena izključno profesionalnim uporabnikom. Izhaja iz Nissana Frontier Pro in ima 2,3-litrski dizelski motor, ki proizvede 140 kW/190 KM in 450 Nm navora, ki se z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ZF s pretvornikom navora poveča na 500 Nm.
To je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 9,1 sekunde in največji doseg do 848 km. Nosilnost doseže 815 kg, vlečna zmogljivost pa 3200 kg. Osnovna oprema poudarja robustnost s togo zadnjo osjo in listnatimi vzmetmi, medtem ko ima različica 400 DS udobnejšo nastavitev z zadnjimi vzmetmi in izbirnimi načini vožnje.
Prava novost pa je Santana 400 PHEV, pri tej izvedbi priključni hibridni sistem združuje 1,5-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom in dva elektromotorja za skupno moč 315 kW/429 KM. Rezultat je pospešek od 0 do 100 km/h v 6,5 sekunde, baterija z zmogljivostjo 32 kWh zagotavlja do 120 km električnega dosega in skupni doseg do 1046 km.
Polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 60 kW omogoča od 30 do 80 % napolnjenosti v približno 30 minutah. Delovne zmogljivosti ostajajo solidne: 765 kg nosilnosti, 3200 kg vlečne zmogljivosti, štirikolesni pogon z reduktorjem in opcijska zapora diferenciala zadaj
Med uradno predstavitvijo v Linaresu so pri Santana Motors potrdili tudi strateški sporazum s kitajsko skupino BAIC Automotive Group. Sporazum predvideva proizvodnjo in trženje celotne palete terenskih vozil znamke Santana v Evropi, ki jih bodo v španski tovarni začeli sestavljati sredi leta 2026.


