Na slovenski trg se vračajo Citroen Berlingo, Peugeot Rifter in Fiat Doblo z bencinskimi in dizelskimi motorji – tokrat brez omejenih količin.
Citroen Berlingo, Peugeot Rifter in kasneje še priključeni Fiat Doblo spadajo med zadnje predstavnike velikoprostorskih družinsko naravnanih avtomobilov, ki so zaradi svoje uporabnosti izjemno priljubljeni na številnih evropskih trgih in tudi med slovenskimi kupci. Pri Citroenu je bil Berlingov prodajni delež skoraj tretjinski, zato se je zdela še toliko bolj nelogična odločitev, da so ga po prenovi ponujali samo še s povsem nezanimivim električnim pogonom.
Po očitno prenagljeni odločitvi o ukinitvi bencinskih in dizelskih motorjev v trojčkih, zdaj prihaja vesela novica, da se ponovno vračajo tudi z motorji z notranjim zgorevanjem. Še bolj bodo kupci veseli, ker tokrat ne gre za omejene količine avtomobilov, ki so bili pred nekaj meseci takoj razgrabljeni, ampak pri uvoznikih, ki delujejo v okrilju skupine Emil Frey, zagotavljajo da bodo lahko dobavili tudi večje število.
V motorni ponudbi Berlinga, Rifterja in Dobla bodo torej 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 91 kilovati (110 KM) in 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik v šibkejši izvedbi s 75 kilovati (100 KM) in močnejši s 96 kilovati (130 KM), slednja tudi v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Trojčki bodo na voljo v začetku prihodnjega leta, vendar še ni znano s kakšno opremo in kakšne bodo cene. Osnovna bencinska izvedba je bila doslej naprodaj za 23.400 in dizelska za 24.400 evrov.


