V najbolj avtomobilistični evropski državi najbolj cenijo domače avtomobilske znamke, prva uvožena je šele na petem mestu.
Nemčija velja za največji avtomobilski trg v Evropi, Nemčija je po proizvodnji avtomobilov svetovna velesila, Nemci pa so najbolj »zaljubljeni« v njihove domače avtomobilske znamke. Tako kažejo rezultati raziskave podjetja YouGov, ki vsako leto razglasi najbolj priljubljeno avtomobilsko znamko v državi.
Letošnja raziskava je temeljila na spletnih anketah, ki so jih opravili od začetka avgusta 2023 do konca julija 2024 in so reprezentativni za nemško populacijo, staro 18 let in več. Anketirani so odgovarjali na vprašanja z več področij kot so splošen vtis, kakovost, razmerje med ceno in zmogljivostjo, zadovoljstvo strank, pripravljenost za priporočila in podobo delodajalca avtomobilske znamke.
V skupni razvrstitvi je zanesljivo zmagal Audi s 25,7 točke, štirim krogom in Ingolstadta pa sledijo Mercedes-Benz (24,7), Volkswagen (24,4) in BMW (24,3). S precejšnjim zaostankom se je kot prva uvožena znamka na peto mesto uvrstila Škoda (16,1 točke), sledita ji Toyota (15,6) in Volvo (14,9). Porsche zaseda 8. mesto (14,8), deseterico zaključujeta Opel (12,3) in Ford (12,1).