ID.Buzz GTX - Najmočnejši (serijski) Bulli vseh časov

V zgodovini je bilo nekaj izletov v športnost tudi pri Buzzovem duhovnem predniku, toda z nekdanjimi 340 konji se ni mogel pohvaliti še noben model v zgodovini 'Bullija'

S kratico GTX so pri Volkswagnu očitno čisto zares delovali dosledno. Potem ko sta svoje šprtno-električne verzije dobila ID-4 in 5 je sledil premor. Zdaj pa je na vrsti drugi vač športnega žlahtnjenja. Najprej ID.3, pa ID.7 - in kot češnja na torti še ID. Buzz. Ta še toliko bolj izstopa, ker je to zgodovinsko najmočnejši v dužini, ker ima štirikolesni pogon in je na voljo tudi v - podaljšani različici (+ 250 mm).  

Nova verzija GTX je serijsko opremljena tudi z matričnimi LED žarometi IQ Light.

Nova verzija GTX je serijsko opremljena tudi z matričnimi LED žarometi IQ Light.

Volkswagen

4Motion z dvema motorjem in 250 kW

Zdaj je tudi jasno, da gre za dvomotorno verzijo, kjer zadnjo os poganja pogonski sklop (motor, reduktorski menjalnik) AP550, prednjo pa nov pogonski sklop AKA150. Če se odmaknem od kratic, to pomeni, da v sistemsko zmogljivost zadnji motor prispeva 210 kW  (in 560 Nm), prednji pa 80 kW in (134 Nm). To je pod črto dovolj za kar 250 kW moči (ali 340 KM). Pri znamki pravijo, da je to dovolj da doseže 160 km/h (omejeno), pospešek pa naj bi bil kar okoli 6,5 sekunde (ocena)! 

V močnejši verziji s štirikolesnim pogonom 4Motion je mogoče vleči tudi priklopnik s 1800 kg.

V močnejši verziji s štirikolesnim pogonom 4Motion je mogoče vleči tudi priklopnik s 1800 kg.

Volkswagen

Nova baterija in 200 kW moči polnjenja

Seveda v najbolj optimalni verziji - Buzz bo namreč tudi v svoji najmočnejši verziji na voljo v kratki ali dolgi medosni razdalji, kupci bodo lahko izbirali med dvema baterijama - pri čemer je najzmogljivejša s 79 kWh (neto) novost, ne glede na to pa pri VW še niso razkrili načrtovanega dosega (verjetno okoli 400 km). Je pa znano že, da bo moč novo baterijo polniti z močjo do 200 kW, obstoječo s 86 pa z do 185 kW. Teoretično to pomeni, da bo mogoče najzmogljivejšo napolniti od 10 do 80 odstotkov v manj kot pol ure ... Poleg izdatnega oprijema štirikolesnega pogona 4Motion, lahko GTX zdaj vleče celo (zaviran) priklopnik z maso do 1800 kilogramov (do 8 odstotni naklon).

Znanstvenike osupnile veverice, ki so spremenile vedenje: postale so mesojede

Številne sedežne kombinacije

Sedežnih kombinacij je kar nekaj - vsekakor do sedem potnikov. V GTX-u bo debitiralo tudi drsno okno za drugo vrsto sedežev oziroma klop.

Sedežnih kombinacij je kar nekaj - vsekakor do sedem potnikov. V GTX-u bo debitiralo tudi drsno okno za drugo vrsto sedežev oziroma klop.

Volkswagen

Poleg izbora baterije in dolžine, je moč izbirati še med pet, šest in in sedemsedežno verzijo (razporeditev 2/3/2), pri čemer je mogoče zadnja sedeža vzdolžno premikati za 150 oziroma 200 mm. Tako je tudi 'ponudba' prtlljažnega prostora zelo, zelo široka - med 306 (sedemsedežna verzija, vsi sedeži postavljeni) pa vse do do skoraj 2500 litrov (podaljšana verzija, s podrtimi naslonjali) - in vse mogoče kombinacije vmes. Seveda bo pri podaljšani verziji s sedmimi sedeži zelo zanimiv podatek o masi praznega vozila in največji dovoljeni masi. Ki bi se lahko (težja baterija, motor, oprema,...) zelo približala magični meji 3500 kg.

GTX bo na voljo v drugi polovici leta (cene še niso znane, toda gčlede na ceno sonovnega modela, ki znaša dobrih 65 tisočakov, bo najcenješi GTX vsaj dobrih 70), predprodajo v Nemčiji pa so obljubili že poleti.

Peberite še

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec