Z novo izvedbo je Cupra Born končno postal vrh ponudbe električne mobilnosti te španske znamke. Izvedba VZ namreč ponuja za 40 odstotkov več moči in kar za 70 odstotkov več navora.
Res je, da tudi obem trnutnima verzijama skroaj ne gre očitati (resnega) pomanjkanja vozne dinamike ali izgleda. Toda ker je DNK znamke Cupra seveda trdno povezan z dinamiko, tudi športnostjo, je bila verzija VZ več kot pričakovana.
Cupra, kot ste jo pričakovali
Španski inežnirji so namreč temu prvemu povsem električnemu modelu Cupre v zadek vgradili nov motor, ki zmore kar 240 kW (326 KM) moči - to je takole na hitro kar 40 odstotkov več, kot doslej. Še bolj impresiven je navor - tega je za 545 njutonemtrov, kar je resna številka tudi za razred ali dva večje modele. In to je kar 75 odstotkov več. Tudi sicer Born ni bil ravno pohleven malček (test pa si lahko preberete tukaj).
Je to napoved najbolj zmogljivega bratranca?
Pri Cupri se tako lahko pohvalijo, da zmore zdaj Born potegniti do stotice v 5,7 sekunde! Številka, ki lahko stoji sama zase, kljub temu pa je to sekundo hitreje kot to zmore (doslej najmočnejša) verzija e-Boost s 170 kW. In ob tem - VZ zmore tudi najvišjo dovoljeno hitrost 200 km/h. Sicer podatkov o tem ni, toda zagotovo gre za nov pogonski sistem koncerna po imenu AP550 (in skoraj zagotovo je to tudi najava najbolj športnega Volkswagnovega vratranca - ID.3, ki se bo imenoval GTX).
Brez zmogljivejše baterije ne gre
Vendar zaradi zmogljivosti niso žrtvovali dosega - doseg VZ verzija znaša do 570 km. Tudi zaradi izboljšanega baterijskega sklopa, ki ponuja 79 kWh neto kapacitete (dodatni 2 kWh več). Z uporabo polnilnika z 11 kW ga je moč polniti na AC postajah ali na DC s hitrostjo 170 kW, kar pomeni, da bi hitro polnjenje od 10 do 80 odstotkov trajalo le 30 minut.
Seveda so pri Cupri nadgradili tudi druge elemente za tak preskok - DCC Sport sistem vodnih blažilcev je serijski, zavore so zmogljivejše, stabilizatorji čvrstejši. V notranjsoti so modelu končno dodali še resne školjkaste sedeže, osrednji zaslon pa meri 12,9 namesto 12 palcev. Zunanjsot pa krasita dve novi barvi in logotip v črnem kromu.
Preberite še