Wiesmann se vrača med žive, za pogon bo skrbel osemvaljni BMW-jev M

7. 8. 2018 | Jure Šujica
Deli

Štiri leta po propadu bo nemško avtomobilsko podjetje pod novim lastništvom znova zagnalo proizvodnjo.

Vam je ime Wiesmann znano? Če vam ni, nič hudega. Gre namreč za butičnega avtomobilskega proizvajalca športnih avtomobilov, ustanovljenega leta 1988, v primerjavi s katerim sta še na primer Ferrari in celo Lamborghini velikana. Svoj čas je znamka namreč proizvedla le okoli 160 avtomobilov letno, nato pa zaradi gospodarske krize leta 2014 zaprla svoja vrata.

Kot kaže, pa se leta 1988 ustanovljeno podjetje 30 let po predstavitvi javnosti in štiri leta po propadu znova vrača med žive. Znamka z gekonom kot zaščitnim znakom – z njim naj bi ponazarjali odličen oprijem, ki ga ponujajo njihovi avtomobili – bo tako še letos začela znova proizvodnjo dveh najbolj znanih avtomobilov, GTMF5 in MF4 Roadster, za pogon katerih bodo še naprej skrbeli osemvaljni motorji BMW-jeve športne divizije M.

»Wiesmann je še zadnji čistokrvni butični proizvajalec evropskih športnih avtomobilov, izdelanih v Nemčiji, in vesel sem, da bom lahko pomagal pri ustvarjanju razburljive prihodnosti,« je ob obuditvi znamke dejal njen izvršni direktor Roheen Berry. Proizvodnja avtomobilov se bo sicer vrnila tja, kjer je nekoč že bila, v slavno tovarno v nemškem kraju Dülmen, poleg omenjenih avtomobilov pa že čez dve leti načrtujejo začetek proizvodnje tretjega, popolnoma novega modela, o katerem pa za zdaj ni še nič znanega.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?

Ozonske luknje naj bi v prihodnosti povsem izginile, tudi tista nad Antarktiko