Subarujev kompaktni terenec sicer izhaja iz limuzinske Impreze, toda že dolgo nazaj je začel samosvojo pot. Zdaj je na trgu osvežen, z nekaj tehničnimi dodatki in elegantnejšo zunanjostjo
Njegova karoserijske zasnova je sicer tesno sorodna z Imprezo, toda podvozje s klenimi 22 cm odaljenosti od tal in stalen štirikolesni pogon pogon nakazujeta, da gre bolj za kompaktnega športnega terenca kot pa terensko limuzino. Sicer pa si lahko svoj vtis ustvarite sami. Zdaj je namreč ta najbolje prodajan Subarujev model na voljo v posodobljeni obliki.
K nam prihaja z nekaj zamude, saj je bil model prvič na ogled javnoti že pred letom in pol v Tokiju, Evropo je dosegel šele spomladi lansko leto, prihod do našega trga pa je ustavila panademija. Zdaj je tudi vizuelno osvežen, predvsem seveda prednji del z novimo obliko žarometov, maske, odbijačev in večjega kota motornega pokrova. Drugih večjih sprememb (razen posodobljenega podvozja za več udobja) ni, saj se pri Subaruju tradicionalno držijo reka - ne menjaj konja, ki zmaguje.
So pa predvsem pri e-Boxerju, torej blagohibridnem sistemu, ki zmore tudi sam premikati avtomobil v idelanih razmerah, dodali sistem pomoči za vožnjo v globokem snegu (dodan program D.Snow/Mud pri X Modu), hkrati pa še navidezno pomoč hibridnega sistema (v voznem programu SI Drive Sport), pri vožnji skozi zavoje, ko sistem poskrbi za večji pojemek pri zaviranju, ko simulira dodatno prestavo nižje, in odločnejše pospeševanje iz zavoja z obvoalnskimi prestavnimi ročkami.
Hibridni sistem s kombinacijo dvolitrskega stroja s 110 kW (150 KM) in e-motorjem z 12,3 kW (16,7 KM) in 66 Nm navora ostaja enak, ravno tako tudi vstopni 1,6 litrski štirivaljnik s 84 kW (114 KM). V obeh primerih pa je motor spojen s CVT brezstopenjskim menjalnikom, ravno tako pa se moč prenaša na vsa štiri kolesa. V Sloveniji je osnovni model na voljo za dobrih 25 tisočakov, pri čemer je seveda treba vzeti v obzir dolg spisek opreme, po kateri je Subaru znan.