Nova, 11. generacija Hondinega kompaktnega modela Civic je že naprodaj v ZDA, z malo sreče bo jeseni drugo leto pri nas. S še malo več sreče, pa ga bo pospremil tudi legendarni Type R
Pri Hondi niti ne skrivajo več - novi Type R je že v fazi preizkušanja in navječ si od tega obetajo na legendarni progi Nurburgring Nordschleife, kejr je zakrinkano Hodno mogoče večkrat videti. Seveda podrobnosti pri Hondi še vedno niso objavili, bolje obveščeni mediji pa trdijo, da bi lahko novi Civic 11. generacije in novi Type R 6. generacije prišlana trg kar istočasno. Glede na Hondine napovedi o elektrifikaciji, ki bo popolna leta 2040, je prav mogoče, da bo to tudi zadnji Type R, ki ga bo gnal le motor z notranjim zgorevanjem
Minimalen prirastek moči
Še vedno bi naj menda šlo za dvolitrski prisilno polnjen štirivaljni motor iz družine K20, ki bi naj zmogel celo še nekajaveč moči, kot njegov predhodnik (235kW/320 KM) in navor 400 Nm. Največkrat se omenja prirastek v okolici 20. 'konjev'. Toda tudi to je več kot dovolj, sploh glede na dejstvo, da bo tudi nova generacija ostala na prednjem pogonu in na le šeststopenjskm ročnem menjalniku. Čeprav nekateri dobro obveščeni viri ugibajo tudi o dvosklopčnem menjalniku, ki bi se naj pridružil ponudbi kasneje.
Sicer pa bo nov model seveda dobil nekaj zunanjih posebnosti, predvsem velik zadni spojler in difuzor, vrača se trojna izpušna cev, ki bo sestavljena tako, da bosta leva in desna manjši. Na prototipnem modelu je mogoče videti tudi velika paltišča, vsaj 19 ali 20 col, pod njimi pa so zmogljive Brembove zavore.