Konvoj Jeep Wrangler Rubiconov se je odpravil na slovito Rubicon trail in dokazal, da Wrangler ostaja zvest koreninam.
Če povprečnemu posamezniku, ki ima vsaj nekaj znanja iz geografije in zgodovine, omenite besedo ‘Rubikon’, jo bo najverjetneje povezal z reko na severu Italije, ki jo je leta 49 pred našim štetjem prečkal Julij Cezar, preden je vkorakal v Rim. Če pa to besedo omenite navdušencu nad avtomobilizmom in vozili znamke Jeep, jo bo hitro povezal s slavnim terencem Wrangler. O tem Rubikonu oziroma Rubiconu pa govorimo v naslovu.
No, v mislih imamo reko Rubikon v ZDA (in ne v Evropi) ter posebno, najzmogljivejšo serijo legendarnega terenca znamke Jeep, ki je ime dobil prav po omenjeni reki in priljubljeni pustolovski poti Rubicon trail. 35 kilometrov dolga pot (16 kilometrov vzdrževane ceste in 19 kilometrov nevzdrževane podlage prek balvanov, skal in previsov) se je v prvem delu svoj čas uporabljala kot povezava med kalifornijskim Georgetownom in zalivom Gold Country, od leta 1950 pa v celoti velja kot raj za ljubitelje brezpotij.
Tradicija, trajajoča že 65 let
Leta 1953 se je na omenjeno pot podala skupina 150 navdušencev nad vozili znamke Jeep in nastal je prvi dogodek Jeep Jamboree. Ta je zdaj postal že tradicionalen, gre pa za srečanje ljubiteljev vozil omenjene znamke in iskanje kar najzahtevnejših poti. Seveda, vozila, ki se dogodka udeležujejo, so pogosto modificirana, kar pomeni, da se vozniki lotevajo vedno težjih in bolj (predvsem za avtomobile, pa tudi zanje) nevarnih podvigov.
Da bi dokazali, da Wrangler tudi v svoji zadnji in pred kratkim predstavljeni četrti generaciji, ni izgubil svoje ostrine, se je konvoj vozil, opremljenih z nadgradnjo Rubicon, tako konec avgusta odpravil na omenjeno pot, prav vsa vozila, ki so odpravo začela, so na koncu tudi prišla do cilja, kar ni pretirano presenečenje. Ne nazadnje Jeep že dolga leta na omenjeni poti preizkuša nove tehnologije za terensko vožnjo, kar je zagotovilo, da bo Wrangler ostal pravi kleni terenski avtomobil tudi v prihodnje.